BasBQ
Beef en Steak

Pastrami volgens Jet. van een Beef Navel end

Geweldig Ewald. Mooi vacuumeer apparaat ook ;)
De Solis was best een fijne vacumeermachine, maar deze Foodsaver is echt een topper, ik gebruik hem vaak en elke keer als ik hem gebruik denk ik, wat is dit een fijn apparaat, en goed over nagedacht dit is overigens model FSV005 (FFS005X).
 
Dat moet gesmaakt hebben! Kost wat tijd maar dan heb je ook wat denk ik maar zo 😋
 
Dat moet gesmaakt hebben! Kost wat tijd maar dan heb je ook wat denk ik maar zo 😋
Ik zeg maar zo: Als je geen tijd wilt maken om te koken, moet je een andere hobby zoeken.;)
 
De Solis was best een fijne vacumeermachine, maar deze Foodsaver is echt een topper, ik gebruik hem vaak en elke keer als ik hem gebruik denk ik, wat is dit een fijn apparaat, en goed over nagedacht dit is overigens model FSV005 (FFS005X).
Heb em ook. Is inderdaad een topper. Wilde er een die ook meerdere keren achter elkaar kan sealen.
Als je een batch worst, bacon, zalm of pp heb gemaakt wil ik wel in 1X door en niet moeten wachten.
 
Heel gaaf dit. Wil dit heel graag eens maken, maar blijf nog terughoudend qua pekelen voor zo'n lange periode. Ergens bang dat het vlees bederft en ik het niet door heb.

Nog maar eens inlezen in de receptuur

Verstuurd vanaf mijn SM-A325F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan