Het regent en de goede voornemens zijn nog vers, dus gisteren ben ik gestart met een bescheiden stukje pancetta. De buikspek die ik had gehaald was 1,5kg maar omdat ik ook nog buikspek nodig had voor bij de zuurkoolstamppot is er uiteindelijk minder dan een kilo gepekeld de koelkast in verdwenen. Omdat ik geloof dat het zwoerd bij de pancetta niet zoveel toevoegt, heb ik dat eraf gehaald om extra crackling van te maken.
Nog niet zoveel aan te zien natuurlijk, als het volgende week naar zolder verhuisd zal ik nog wat foto's plaatsen!
Ik was van plan de jeneverbes en laurier lekker te verpulveren tot poeier maar mijn braun hak/snij/staafmix/favo keukenhulp besloot het nieuwe jaar niet meer aan te kunnen. Gelukkig is er al een nieuwe onderweg (ding is net geen jaar oud). Dus het is een beetje grove kruidenrub geworden.
wordt vervolgd!
Nog niet zoveel aan te zien natuurlijk, als het volgende week naar zolder verhuisd zal ik nog wat foto's plaatsen!
Ik was van plan de jeneverbes en laurier lekker te verpulveren tot poeier maar mijn braun hak/snij/staafmix/favo keukenhulp besloot het nieuwe jaar niet meer aan te kunnen. Gelukkig is er al een nieuwe onderweg (ding is net geen jaar oud). Dus het is een beetje grove kruidenrub geworden.
wordt vervolgd!