Goedendag beste forumleden,
Gister hadden wij voor ons diner een Spaans thema bedacht.
's Middags begonnen we met verschillende tapasgerechten die we hadden afgehaald bij een tapasrestaurant bij ons in de buurt. Aangezien dit een bbq genootschap is zal ik de tapas niet verder benoemen.
Als hoofdgerecht had ik bedacht om een Paella op de BGE te maken. Voor wat betreft de ingrediënten heb ik onder andere ui, paprika's, rode pepers, knoflook, tomaat, chorizo, erwten, zeevruchten, kippendijen en uiteraard saffraan gebruikt.
Nadat ik de BGE had klaargemaakt voor indirect op 200°C en de skillet op temperatuur was, kon het feest van bereiden beginnen! Hieronder enkele foto's van de bereiding en het eindresultaat.
Wij waren er zeer te spreken over!! Het bereiden op de BGE vonden we echt een super toevoeging voor de smaak! Gaat bij ons dus zeker vaker terugkomen!
Prettige dag nog!
Gister hadden wij voor ons diner een Spaans thema bedacht.

Nadat ik de BGE had klaargemaakt voor indirect op 200°C en de skillet op temperatuur was, kon het feest van bereiden beginnen! Hieronder enkele foto's van de bereiding en het eindresultaat.
Wij waren er zeer te spreken over!! Het bereiden op de BGE vonden we echt een super toevoeging voor de smaak! Gaat bij ons dus zeker vaker terugkomen!
Prettige dag nog!