BasBQ
Beef en Steak

P.P. Voor de tweede keer.

 
 
 

Jeroenwijnholds

Pitmaster
Berichten
678
Vandaag voor de tweede keer P.P. Gemaakt volgens het wedstrijd recept van hier. Smaakte al zo veel beter als de vorige keer. Echt heerlijk.
Ook voor de eerste keer mijn cyberq gebruikt, maar dat was nog geen succes.
Hij kon geen verbinding maken met mijn iPad of iPhone, ook de verbinding met laptop viel iedere keer weg. En dan moet je de cyberq aan/uit zetten om weer verbinding te krijgen, en dat was nou net niet de bedoeling want dan moet je er alsnog heen.
Voor de rest is me opgevallen dat je met zo'n apparaat super zuinig stookt en prima op temperatuur houd.
a7a3umu3.jpg

6yrujy7a.jpg

u7u4eqa3.jpg

u4a6ugu2.jpg

De vriezer ligt gelukkig weer vol!
 
Dat is een goed maal! Kan je niet helpen met de CyberQ heb er nog niet mee mogen spelen.
 
dat is heerlijke pp geworden
 
Lekker krijg er spontaan honger van (is ook lunchtijd nu  :p )
 
Mooi gemaakt ! Hij ziet er bijzonder heerlijk uit !

Over de cyberQ kan ik je geen raad geven, heb zelf een digiQ... Maar de temperatuur houden doen ze idd erg goed.
 
Ziet er heerlijk uit!!

Ik kreeg m'n cheap-ass digitale thermometer al niet eens meer fatsoenlijk aan het werk, dus vwb de CyberQ kan ook ik je niet helpen...

 
als ik je een tip mag geven voor de volgende keer: nodig ons uit ipv het in de vriezer te gooien!
 
Prima PP geworden toch.
 
Bedankt voor de info, ben zelf ook al even opzoek geweest.
Maar nog niet echt opgeschoten, heb het probleem ook even neergelegd bij de leverancier.
Dus dat zal ik van de week wel horen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan