BasBQ
Beef en Steak

Open Nederlands BBQ Spektakel 23 & 24 Augustus 2014 (open inschrijving)

Averell Dalton

Tondelzoeker
Berichten
18
Op dit moment zijn we druk bezig met de organisatie van het BBQ event in Augustus. Iedereen is welkom en als er nog BBQ teams zich willen inschrijven dan kan en mag dat, meldt je dan even bij info@wbqa.nl
Er Zijn wederom buitenlandse teams aanwezig zoals ook vorig jaar het geval was, oa aanwezig op dit event zijn de Flaming Pigs (Zweden) & BBQ+ (Belgi?)
hier de offici?le aankondiging van dit event (2e keer)
Foto-HSBJ8KNZ-D.jpg
 
Dat is in de buurt... Kan ik wel eens langskomen.  B-).. Op de site van de Sonnerie staat trouwens 24 & 25.
 
De volgende BBQ teams hebben zich tot op heden ingeschreven:
BBQ+ uit Belgie
Flaming Pig BBQ uit Zweden
BBQ team Henk Aarts uit America
Een dames team (naam volgt nog)
BBQ Team Anoniem
Pure BBQ.

we zijn met nog een paar teams bezig, we houden jullie op de hoogte
 
Op de site staat 'Dit jaar zal het BBQ-Spektakel in het teken staan van het opleiden van WBQA Jury leden', wat bedoelen jullie daarmee?

En is er een soort tijdschema van de demo's die gegeven worden?
 
Gelukkig ben ik al gecertificeerd WBQA jurylid :D
 
er zijn op zaterdag middag een aantal demo's maar (Gert Jan Kiers is er op zarterdag) en op zondag zijn eer ook een aantal demo's de Big green egg truck met Jeroen Hazebroek is er op beide dagen.
Verder kan je met de teams welke meedoen aan dit event op de beide dagen vragen stellen over hun technieken.
er is van alles te bekijken, entree is gratis.
 
Averell Dalton zei:
er zijn op zaterdag middag een aantal demo's maar (Gert Jan Kiers is er op zarterdag) en op zondag zijn eer ook een aantal demo's de Big green egg truck met Jeroen Hazebroek is er op beide dagen.
Verder kan je met de teams welke meedoen aan dit event op de beide dagen vragen stellen over hun technieken.
er is van alles te bekijken, entree is gratis.
Bedankt, maar dat is geen antwoord op mijn vragen  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan