Beef en Steak

One step closer (achieved !)

Boldeagle

Gerijpt
To the big boys league?..  ;D ;D

DSC02003_DxO.jpg

Vandaag mijn Brisket ontvangen. Na een warm welkom,handjes schudden, en de gebruikelijke 3 kussen ligt ze nu bij te komen in de koelkast.
Ja zo'n trip uit de USA met bijbehorend tijdsverschil gaat je niet in de koude kleren zitten.
Ik ga straks eens kijken welke rub ze mag uitzoeken zodat ze het dit weekend eens lekker warm kan gaan krijgen.
Wordt vervolgd?..

groeten,

Mike

Lekker stuk.
Is ze met de boot gekomen of met het vliegtuig!

mooi stuk vlees BoldEagle en ook mooie nieuwe avatar zie ik?

structor zei:
Ik hoop die league ook snel te betreden, dus ga je aandachtig volgen... Ga je een uitgebreid fotoverslag maken?

Ik zal mijn best doen, want het is wel de bedoeling

RedFox zei:
mooi stuk vlees BoldEagle en ook mooie nieuwe avatar zie ik?

Yep, goed gezien

dat is een heel mooi stuk(je), dat gaat genieten worden Mike  :)

Veel succes met de verre bezoeker :D

Spannend!

Wat een lekkerding :)

Ik ben benieuwd naar het verslag ... :P

Mike, mag vlees uit USA eigenlijk mee in de ingecheckte bagage? ben daar over 2 weken....
en waar heb je dit gekocht?

RedFox zei:
Mike, mag vlees uit USA eigenlijk mee in de ingecheckte bagage? ben daar over 2 weken....
en waar heb je dit gekocht?

Voor zover ik weet is vlees of vlees produkten invoeren zonder papieren verboden.
Maar je hoeft verder niet moeilijk te doen, ik heb deze USA grain fed brisket bij Beef en steak besteld. Wordt keurig netjes in een piepschuimdoos verpakt in ijs bezorgd.
Ff aanmelden op de site en meteen een ticket aanmaken met de tekst dat je lid ben van dit forum. Wordt je goldmember, krijg je korting  en mag je op rekening bestellen Kijk hier ff:

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=1526.msg20024#msg20024

dank voor info Mike, ik had me daar tijdje geleden al aangemeld en heb ook de code; ik dacht even te concluderen in het draadje dat je rechtstreeks in USA had gekocht...daar zat dus het misverstand.

RedFox zei:
dank voor info Mike, ik had me daar tijdje geleden al aangemeld en heb ook de code; ik dacht even te concluderen in het draadje dat je rechtstreeks in USA had gekocht...daar zat dus het misverstand.

Ach, ik geef er graag een leuke zwier aan, en het is uiteindelijk toch een USA stuk  ;)

je ziet dat je serieus genomen wordt  ;)

Hoppa. Das een lekker stuk vlees.
Verwen ze maar eens lekker dit weekend.

en natuurlijk op naar de "grote 3"  ;)

Terug
Bovenaan Onderaan