BasBQ
Beef en Steak

Offset Smoker weer klaar voor de zomer

 
 

Xander

Stoker
Berichten
309
Zo,

De Le Cheapo offset Smoker is weer klaar voor het aankomende seizoen. De laatste tijd veel op de Weber gedaan maar morgen moet er een bult met MOINK balls gemaakt worden dus vandaag de boel maar een grondig gereinigd. Dus staalborstel, afsteekmessen, waterspuit erbij. Maar ze is er weer klaar voor.

Vanavond de boel alvast inbranden en een nacht door laten smeulen zodat ze morgen er weer klaar voor is.  :)

Laat het seizoen maar weer beginnen.

Waar ik over zit te denken is om m'n offset Smoker mee te nemen naar m'n campingstandplaats. Zullen de overige gasten waarderen als ik een Brisket of een PP ga maken en ze smorgens de tent al uit rook? 
:D

 
Xander zei:
Waar ik over zit te denken is om m'n offset Smoker mee te nemen naar m'n campingstandplaats. Zullen de overige gasten waarderen als ik een Brisket of een PP ga maken en ze smorgens de tent al uit rook? 
:D

Je mag mij voor een heerlijke pp of brisket de tent uit wel uitroken 's ochtends! Maar dan willen we 's avonds wel mee eten!  B-) :D
 
Helaas een stukje voor je rijden Ceriel. Maar dat heb je er toch wel voorover?  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan