BasBQ
Beef en Steak

Noob

H

hugo_p

Gast
Hallo,

Dan ook ik me maar even voorstellen hier.
Ik ben al 30jaar een fanatiek buitenkoker. Binnen kook ik niets, maar zodra het lekker weer wordt, dan bezig ik met de BBQs.
Dit jaar al een stuk of 10 keer de familie getracteerd op mijn bescheiden kookkunsten.

Ik heb er twee. Een Weber op gas en een BGE-XL.
Sinds de kinderen uit huis zijn gebruik ik eigenlijk alleen nog maar de Weber. Gas is toch wat eenvoudiger dan het eerst volledig opstoken van het ei. dus wellicht dat ik die ga verkopen.

Ik ben hier aan het rondkijken voor recepten en tips. Net aangemeld en ik zie al dat er vele uren leeswerk in het verschietnis ;)

Grtn
Hugo



 
Hallo Hugo, welkom hier
 
Van harte welkom Hugo!!
 
Welkom Hugo! Ik denk dat je een paar uur wel terugkomt op je verkoop! Je ei heeft zoveel mogelijkheden! Veel plezier!
 
Hugo, welkom bij de club. Denk ook dat je nog even moet vasthouden aan je eitje ;).
 
Neeeeeeeeeeeeeeee niet verkopen :-O :-O :-O :-O :-O :-O :-O :-O :-O :-O :-O

Oh ja nog welkom op ons forum :)
 
Welkom Hugo! Ik weet nog wel een adresje voor je ei  ;)
 
Ik moet bekennen dat het schaamrood op de wangen komt. Als ik kijk naar de foto wedstrijden en wat er allemaal voor moois wordt gemaakt,..... Damn, wat ben ik dan een prutser. :blush:

Ik had dit forum echt eerder moeten vinden.

En ja, die BGE. Tis niet echt een kwestie dat ik er vanaf moet.  Tis meer een kwestie dat hij te groot is voor mij en mijn vrouw.  Ik zou nu meer hebben aan een bge-xs dan bge-xl ;)

Dus dan is mijn gas Weber makkelijker.
Binnen 5 min op temperatuur en gewoon een kwart van het rooster gebruiken.
 
Ha Hugo, welkom hier!
Even een idee, wij zijn ook maar met twee, en ik heb een BGE-Large. Als je nu gewoon wat klinkers in je vuurkorf legt, dan gebruik je ook een kleiner stuk van je XL. Plus dat je dan gelijk een direct en indirect stuk hebt. Dus ik zou zeggen win-win.
Probeer het eens uit, wie weet werkt het voor jullie.
En anders ook welkom, en geniet van je gasser. ;)
 
Welkom Hugo! Veel plezier hier!!!
 
Hugo van Harte welkom!
 
hoi Hugo,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom Hugo.
 
Welkom hugo, en ik denk dat je  ei hier wellicht geadopteerd kan worden. Maar vooralsnog zou ik hem lekker zelf houden.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
welkom Hugo!
 
Van harte welkom hugo en hou er rekening mee dat dit forum z??????r verslavend werkt :|
 
Terug
Bovenaan Onderaan