BasBQ
Beef en Steak

Nitril handschoenen

SteveMarcos

Tondelzoeker
Berichten
17
Hoi,

ik gebruik normaliter de zwarte nitril handschoenen van de Lidl. Door Covid zijn deze of standaard uitverkocht of elders te krijgen voor een bedrag wat exceptioneel is. Althans dat is mijn mening.

Heeft iemand nog een tip waar je voor een 'normale' prijs (10-15 Euro per doos van 100 is echt het matje) deze dingen kan krijgen dan wel een alternatief.

Of gaat er nog iets van een group buy georganiseerd worden?

Ik hoor graag.

Salute,
Steve
 
Voor net onder de 15 € zijn er wel een aantal sites waar je ze nog kan kopen.
 
Je zou Sligro kunnen proberen, daar kun je nu ook zonder pas naar binnen.
 
Er is momenteel een productietekort van nitril handschoenen, vandaar dat ze nu via dit soort kanalen slecht verkrijgbaar zijn en dat de prijs nu hoog is als je ze wel ergens kan vinden.

De verwachting is dat de achterstand de komende maanden weer ingelopen wordt en dat het weer beter verkrijgbaar (en goedkoper) wordt.

Het volgende tekort worden de naalden, maar die gebruiken we niet in de BBQ hobby 😋
 
Ik heb er gewoon uit de action, maar gebruik ze enkel onder mijn fietshandschoenen als het ijskoud en nat is :D
Bij bereidingen was ik mijn handen continu.

Dus maw, in de Action zijn er ook. Wel van die doorzichtige.
 
Het volgende tekort worden de naalden, maar die gebruiken we niet in de BBQ hobby 😋
???????????? En injecteren van het vlees dan?;)
Oke het zijn iets andere naalden maar we gebruiken ze wel..... die naalden.:giggle:

Hanos huismerk zijn inderdaad goed, en niet erg duur gaan per 100 stuks, ik heb altijd de zwarte maar ze hebben meer kleuren.
 
Zag ze laatst bij de Action. Maar een doosje meegenomen. Prijs weet ik niet meer. Maar was niet duur.
 
Gelukkig op mijn werk wel genoeg handschoenen en naalden... Momenteel wel vooral ook met isolatiejas en medisch masker 😷 Mag alleen als student nog niet injecteren, dus dat doe ik straks maar thuis in een stukje vlees.

(student verpleegkunde, UMC 😉)
 
Mwah, vind dat injecteren van vlees toch lastiger dan op het werk. Nog nooit een patiënt gehad die ik een injectie geef en dat het dan via een ander gaatje in mijn oog spuit. Wel met brisket...
 
Mwah, vind dat injecteren van vlees toch lastiger dan op het werk. Nog nooit een patiënt gehad die ik een injectie geef en dat het dan via een ander gaatje in mijn oog spuit. Wel met brisket...
Ik hoop voor je patiënten dat je ook minder vaak prikt!
 
Ik hoop voor je patiënten dat je ook minder vaak prikt!
Ik prik meestal een of twee keer. De rest mogen de verpleegkundigen doen 🤣. Ben ik ze heel dankbaar voor.
 
Ik heb ze pas geleden eens meegenomen bij de action. Doos van 100 voor 10 euro. Maar waarschijnlijk hetzelfde probleem als bij de lidl op dit moment. Liggen bij de huishoud artikelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan