BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe webwinkel voor vlees

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jesse

Gast
Ik heb gisteren een pakketje binnen gekregen van www.beefexclusief.nl Nieuwe winkel maar ik vond hem er goed uitzien. Mooie selectie, Weber dealer en wat extra-tjes als kazen, wijn en messen.
Ben erg te spreken over de order afhandeling. Goed en mooi verpakt, erg snel afgeleverd en geen moeilijkheden.

Alvorens ik grotere of duurdere stukken ga bestellen, iemand anders ervaring met deze winkel? Op het forum waar ik vandaan kom iig niet.

bvd
Jesse
 
Jesse nog geen ervaring mee, maar het ziet er wel goed uit op de site. Wat had jij besteld en hoe zag het eruit?
 
Ik wilde graag de Chianina burger proberen en heb hem gister vergeleken met oa de wagyu.
De wagyu blijft favoriet maar de Chianina was zeker niet slecht.
Alles, van verpakking tot vlees zag er super verzorgd uit.
Nu wil ik de ander Chianina stukken proberen. Die zijn allemaal nieuw voor mij.
 
Mochten jullie ook een burgerpakket willen, beefexclusief heeft een like en win actie op hun vleesboek facebook.

Zonder te willen spammen... Best een leuk pakket.
 
Het begint wel een klein beetje op spammen te lijken Jesse! E?n keer is ok, daarna wordt het vervelend. We zijn hier om over barbecue te praten, niet om telkens onze waar aan te prijzen
 
Duidelijk. Daarom zei ik al, "zonder te willen spammen".
In mijn ervaring met fora probeert men elkaar ook op de hoogte te houden van ontwikkelingen en nieuwtjes. Die winkel had volgens mij nieuwe dingen te bieden dus leek het mij interessante informatie.
Derhalve dus.
 
Jesse, nieuwe ontwikkelingen zijn prima, maar niets als je alleen maar over 1 bepaalde zaak nieuwe ontwikkelingen post, want dan zien we het wel degelijk als spammen.
 
excuses voor het enthousiasme dan.
je hoort me hier niet meer over.

slotje graag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan