BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe BGE tafel.

  • Onderwerp starter Hendrik Willem
  • Startdatum
H

Hendrik Willem

Gast
Gisteren m'n ei in mijn nieuwe tafel gezet ik heb hem nagemaakt naar de tekening
van ons forum lid Maussie .Ik vond het meevallen om hem na te maken en vond
het een leuk karweitje. Het is ge?mpregneerd vuren hout wat ik een keer of vier
in de eiken tuinbeits heb gezet. Kosten van zo'n tafel kompleet ongeveer 150 euro.
Van de week moet ik weer wat Walchers spek maken en dan zal ik hem voor het
eerst opstarten ben benieuwd .
tu4y4u3a.jpg
5u3e5ena.jpg
 
Zo'n mooie tafel hoort niet in de Asbak ;). Heb hem even verplaatst naar DIY, veel plezier ermee.
 
Nette tafel! Maar ik zou als ik jou was wel voetjes of een tafelnest onder je ei doen. Zo direct op de steen vraagt om problemen. De steen barst op een gegeven moment of wordt zo warm dat hij door je hout eronder heen brand op termijn.
 
noskos zei:
Nette tafel! Maar ik zou als ik jou was wel voetjes of een tafelnest onder je ei doen. Zo direct op de steen vraagt om problemen. De steen barst op een gegeven moment of wordt zo warm dat hij door je hout eronder heen brand op termijn.
Hij word wel warm heb ik gehoord maar niet zo warm dat de steen springt volgens mij.De meeste mensen hebben hem op een steen staan en de man waar ik hem van gekocht had had hem op dezelfde tegel staan als ik.
 
Iemand hier op het forum zijn steen is geknapt terwijl hij op voetjes stond en zoek eens bij The naked whiz, daar staan meerdere foto's van verschroeid hout en geknapte stenen.
 
Mooie tafel, staat deze vol in de buitenlucht of heb je een hoes oid ?
 
Er ligt wel een grijze krokodil onder de tafel, voor het geval je hem kwijt bent.... Ikzegheteven ;)
 
Dominique zei:
Er ligt wel een grijze krokodil onder de tafel, voor het geval je hem kwijt bent.... Ikzegheteven ;)
Toevallig zag ik dat gisteren ook Dominique ik dacht als niemand dat maar ziet en ja toch wel.
Die krokodil is van de hond maar hij is dood hoor?
 
Boldeagle zei:
Mooie tafel, staat deze vol in de buitenlucht of heb je een hoes oid ?
Hij staat hier onder de party tent maar er zit nu een hoes om en van de winter gaat hij de garage in en als ik hem wil gebruiken rij ik hen er gewoon even uit.Ik heb een hoes maar mijn vrouw heeft er iets aan vermaakt hij was iets te kort 
Maar  ze zij ik maak hem wel langer ze kan goed met een naaimachine omgaan vandaar. Vind de originele hoes veel te duur je moet alleen voor de naam betalen die erop staat en ja ben pas met pensioen moet toch soms wel een beetje op de ???? Letten.
 
ziet er netjes uit !
 
Netjes hoor !
 
Hendrik Willem zei:
Dominique zei:
Er ligt wel een grijze krokodil onder de tafel, voor het geval je hem kwijt bent.... Ikzegheteven ;)
Toevallig zag ik dat gisteren ook Dominique ik dacht als niemand dat maar ziet en ja toch wel.
Die krokodil is van de hond maar hij is dood hoor?
De krokodil hopelijk, niet de hond ;)
Affijn, ik dwaal weer af, ik vind het werkelijk een prachtige tafel!
 
Dominique zei:
Hendrik Willem zei:
Dominique zei:
Er ligt wel een grijze krokodil onder de tafel, voor het geval je hem kwijt bent.... Ikzegheteven ;)
Toevallig zag ik dat gisteren ook Dominique ik dacht als niemand dat maar ziet en ja toch wel.
Die krokodil is van de hond maar hij is dood hoor?
De krokodil hopelijk, niet de hond ;)
Affijn, ik dwaal weer af, ik vind het werkelijk een prachtige tafel!
Moet kunnen een grap op z'n tijd de meeste mensen nemen al gauw alles te serieus.
 
Kijk, dat ziet er mooi uit! Makkelijk te maken h?, en dat voor 1/4 vd prijs van bge ;-)
 
maussie1982 zei:
Kijk, dat ziet er mooi uit! Makkelijk te maken h?, en dat voor 1/4 vd prijs van bge ;-)
nog bedankt voor de bouwtekening en ik vond het leuk om hem te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan