BasBQ
Beef en Steak

nieuwe BBQ fan

 
 
 

Derek

Kooltjesharker
Berichten
129
Hallo ik ben Derek, 52 jong en altijd al een BBQ fan geweest. Paar jaar geleden een BBQ vanuit USA laten komen en die heb ik een paar maanden ingeruild voor een weber BBQ en een weber Smoker. Dit alles is gekomen door 2 collega's die fanatiek aan het BBQ geslagen zijn. Tevens zijn wij ook nog in het bezit van een Cobbs, dat is een BBQ die is ontstaan in de townships van Zuid-Afrika. Daar heb ik met kerstavond dan ook een heerlijk stuk rosbief ( gemarineerd in de rode wijn ) op klaar gemaakt. Tevens hebben ik eerste kerst dag al ( wel met telefonische bijstand van mijn collega ) met de smoker de eerste sparreribs klaar gemaakt.
Afbeelding012.jpg
Vandaag heb ik mijzelf en mijn vrouw opgegeven voor het KCBS cooking class American BBQ op 21 & 22 april, en wij hebben er nu al veel zin in. Wij hopen nog veel recepten uit te gaan proberen die op de site staan en hopelijk ook nog zelf wat recepten te kunnen gaan toevoegen.
Mvg,
Derek
 
Derek, welkom bij het BBQ Genootschap.

Er zijn hier ook een aantal leden die meedoen bij de Cooking Class dan wel aan de wedstrijd.
 
Hoi Derek,

Welkom bij het Genootschap! Ik denk dat je je hier helemaal thuis zult voelen, BBQ, smoker, KCBS, allemaal dingen waar de meeste leden hier ook gek op zijn :D
 
Hee collega,

Welkom bij het genootschap.







En nu nog foto's van al dat lekkers  ;)
 
welkom Derek, veel plezier op het genootschap
 
Welkom Derek !
Ik zie je wel in het Twiske, mag ik meteen jouw eten jureren.....!

:D :D :D
 
Hi Derek,

Het heeft even geduurd maar je zit op het forum, of heeft je wederhelft het voor je geregeld 8)
Maar uiteraard van harte welkom.

En nog bedankt voor de hot sauce van Barbados , erg lekker en zorgt voor lekker verwarming.
Zal me zo ook even opgeven voor het twiske, (vrouw gaat misschien ook mee)
Ondertussen geregeld en kom dus met de vrouw.
 
Dat dat wordt nog een drukke boel daar in het Twiske want ik kom ook ;D (wel zonder mevr. Nosmo :().

Moeten we toch maar team "One For The Road" oprichten. ;)
 
jammer dat vrouw nosmo niet komt, misschien een overhaal poging 8)

Maar voor het " one for the road" team, moet ik nog wel wat meer ervaring opdoen.

Heb nu al zin in het twiske hoop dat het mooi weer is, ken nogal wisselvallig zijn in april.
 
Terug
Bovenaan Onderaan