BasBQ
Beef en Steak

Nieuw rooster voor BGE large.....van Monolith.

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
19.965
Mijn rooster voor de BGE large was aan vervanging toe na vele keren pizza bakken. Nu had ik al gevraagd bij het BBQ paleis , voor een rvs versie, maar die konden er geen leveren. Nu gaf Dennis mij de tip dat het rooster van de Monolith er ook op past en zelfs zwaardere kwaliteit is.
Gisteren gelijk bij Basbq het rooster besteld en opgehaald. Nu komt de grap, deze kosten maar de helft van de BGE versie.

3BB0626F-5CBF-4D72-B79D-AF8082A7C06D.jpeg

Nu kan ik er weer even tegen, het oude rooster blijf ik gebruiken voor de pizza sessies.
 
Ziet er goed uit.

Mooi om te zien dat verschillende merken uitwisselbaar zijn.


Zo heb ik de regulator van bge op mijn Bastard

Verstuurd vanaf mijn Mi 9T Pro met Tapatalk
 
Ziet er goed uit.

Mooi om te zien dat verschillende merken uitwisselbaar zijn.


Zo heb ik de regulator van bge op mijn Bastard

Verstuurd vanaf mijn Mi 9T Pro met Tapatalk
Dat heb ik al bij meerdere bastards gezien.
 
Bedankt voor de post! Mijn rooster is ook aan vervanging toe, binnen een half jaar wel wat snel vind ik.. Eens kijken of deze ook op een KJ past!
 
Mijn rooster voor de BGE large was aan vervanging toe na vele keren pizza bakken. Nu had ik al gevraagd bij het BBQ paleis , voor een rvs versie, maar die konden er geen leveren. Nu gaf Dennis mij de tip dat het rooster van de Monolith er ook op past en zelfs zwaardere kwaliteit is.
Gisteren gelijk bij Basbq het rooster besteld en opgehaald. Nu komt de grap, deze kosten maar de helft van de BGE versie.

Bekijk bijlage 17741
Nu kan ik er weer even tegen, het oude rooster blijf ik gebruiken voor de pizza sessies.
Dat is voor mij een belangrijke reden geweest om een Monolith te kopen en geen BGE (al sluit ik niet uit dat die er ooit toch ook nog komt...). Leuke en leuk geprijsde accessoires.
 
Dat is voor mij een belangrijke reden geweest om een Monolith te kopen en geen BGE (al sluit ik niet uit dat die er ooit toch ook nog komt...). Leuke en leuk geprijsde accessoires.

Ben bang dat je veel geduld moet hebben 😱 en zou je, als het kan, een L adviseren. Zijn meer accessoires voor dan de M
 
Terug
Bovenaan Onderaan