BasBQ
Beef en Steak

Nieuw lid dat het genootschap veel komt brengen.....

L

Laurens

Gast
Beste allemaal!

Al jaren maak ik dankbaar gebruik van alle tips die ik hier vind. Mijn hobby ( BBQ' en op een Big Green Egg large) is dusdanig uit de hand gelopen dat ik besloten heb een eigen merk houtskool en aanverwante producten op de markt te brengen. Ook heb ik een direct verkoopkanaal geopend. Na een paar maanden zwoegen op zoek naar de beste houtskool (ik kan je vertellen dat ik aardig wat afgevlogen heb van Zuid Afrika, Naar Polen naar Afrika en verder:)) maar het is gelukt en ik heb het houtskool met een grove fractie (6 Cm >) eindelijk in huis  :D :D

Ik wacht nog even op de reactie van de moderators omdat ik niet in strijd met de regels reclame wil gaan maken. Het genootschap is me te dierbaar en ik wil niet verstoten worden. Ik wil jullie namelijk spoedig een mooi aanbod kunnen doen. (na overleg met de moderator (dank!!) staat het aanbod inmiddels op http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?board=31.0

Ik ga mijn stinkende best voor jullie doen :D

Groeten Laurens



 
Popel, popel???
 
Laurens, welkom bij de club en succes met je site.

Er is inmiddels een mail gestuurd.
 
Spannend....
 
Welkom, wist je dat ze bij Vuur en Rook de meest uitgebreide houtskool selectie hebben die ik ooit heb gezien?
Groet Frans.
 
Welkom, we wachten af  :>
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom. Wat mij betreft is het hoe meer kolen, hoe meer vreugde, dus ik ben benieuwd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan