BasBQ
Beef en Steak

Nieuw hier

eriksk

Tondelzoeker
Berichten
6
Mijn naam is Erik, al enkele jaren in het bezit van een Weber OKP57 en WGA. Daardoor al geregeld op dit forum terechtgekomen, maar nu toch maar eens een account aangemaakt.
Ivm drukte en kinderen (tere huidjes en warme bbq) staat de laatste tijd de bbq wat minder vaak aan helaas. Dat gaat veranderen!

Een kamado staat al jaren op de planning; de Primo Oval XL 400.
Dacht ik... toen nog even getwijfeld voor een Weber Charcoal Summit, maar nu weet ik het zeker; een KJ Classic III. Komende vrijdag eens kijken of er eentje aangeschaft kan worden.

Reden in het kort; KJ is innovatief, voor de prijs is die wel compleet geleverd tov een Primo/BGE (die daarmee rond dezelfde prijs uitkomen). Ik twijfelde ook nog een lange tijd over de Big Joe, maar aangezien ik het gros van de tijd voor een beperkt aantal mensen kook en de overige bbq's er bij naast houdt, steek ik het geld liever in de zak, of een keer in een 'bbqtafel'.
 
Erik, welkom bij het Genootschap.
kamado joe maakt mooie barbecues, dat ze compleet geleverd worden vind ik ook een pluspunt.
snap serieus niet dat ze BGE verkopen zonder platesetter, dan is het gewoon een dure grill.
vanmiddag nog een big Joe gezien, die is wel heel blits, maar ook wel erg groot.
veel plezier met je aankoop.
 
Welkom Erik en alvast veel plezier met je aanwinst
 
Welkom bij het genootschap

Nog 1 naggie slapen 😉
 
Hoi Erik,
welkom bij het genootschapm
Ik zou zo weer blind voor de Primo Oval XL gaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan