BasBQ
Beef en Steak

Niet te duur vlees.

  • Onderwerp starter Hendrik Willem
  • Startdatum
H

Hendrik Willem

Gast
Al jaren kom ik in een slagerij in Rotterdam waar het vlees redelijk geprijsd is alleen ze verkopen hier geen varkensvlees want het is een islamitische slagerij. ze hebben er een toonbank en die is ongeveer 25 meter lang dus keus zat. Dit berichtje stuur ik naar aanleiding dat sommige mensen bepaalde vlees soorten soms duur vinden en is ook dikwijls zo.Zoek op Google Islamitische slagerij en je vind te site wel het adres is Wolphaertsbocht 224 Rotterdam. Ze verkopen er rundvlees en prachtig lamsvlees en geitenvlees en kipvlees enz
 
In Rotterdam-zuid zitten er ook een paar, bijvoorbeeld si-de in de Pliniusstraat. Kalfslever voor ?3,50/kg! Kost bij mijn reguliere slager 5 keer zoveel...
Altijd goed om in de gaten te houden, die islamitische slagerijen!
 
Eens.
Heb wel een slechte ervaring met geitenvlees. Dit had ik een tijd nodig voor het tere maagje van de hond. Na een paar keer goed vlees te hebben gekregen gaven ze me waarschijnlijk bok ipv geit. Het stonk behoorlijk bij het koken.

Ben allen niet zo zeker of hetgeen bio industrie vlees is.
 
El Fumarole zei:
In Rotterdam-zuid zitten er ook een paar, bijvoorbeeld si-de in de Pliniusstraat. Kalfslever voor ?3,50/kg! Kost bij mijn reguliere slager 5 keer zoveel...
Altijd goed om in de gaten te houden, die islamitische slagerijen!

Grappig ;) daar haal ik mijn vlees ook..
2Kg kipfilet voor 10 euro, 1Kg rundergehakt voor 4,85...
De biefstuk is ook erg lekker!

woon er ook in de buurt :D scheelt misschien...

Maar, ik heb bij een andere slager eens spareribs gekocht en nu bij B&S maar je raad het al... het mooie vlees haal ik wel bij B&S...
 
Terug
Bovenaan Onderaan