BasBQ
Beef en Steak

New BBQ Team

 
 
 
 

Big-T

Gemarineerd
Berichten
2.093
Mag ik jullie voorstellen aan het nieuwe BBQ team:

dutch_zps86916065.jpg


dutch2_zps456e231d.jpg


Oh ja, we only do Low & Slow. Aangezien ik dit weekend geleerd heb wat judges willen, gaan wij ook de strijd aan! ;)
 
gaaf man, hebben jullie die van het weekend opgericht?
vertel ons meer, we zijn heel erg nieuwsgierig, wie zitten er allemaal bij?
enz enz enz
 
Mr_Nas zei:
En de leden zijn?

Gefeliciteerd met de oprichting!

haha ja das best grappig eigenlijk :p ik heb mijn vriendin zo gek gekregen... Ik wil het niet te groot houden, hoewel dit voor de kosten interessant zou zijn, maar dan hebben anderen ook inbreng. Zij vindt het net zo leuk als ik. Aangezien mijn voorbeeld mr. Johnny Triggs is, lijkt het mij leuk om dit met mijn partner te doen :D
 
Ik wil ook bij een bbq team iemand nog een plaatsje vrij ? Liefst in de buurt van Eindhoven
 
Big-T zei:
Mr_Nas zei:
En de leden zijn?

Gefeliciteerd met de oprichting!

haha ja das best grappig eigenlijk :p ik heb mijn vriendin zo gek gekregen... Ik wil het niet te groot houden, hoewel dit voor de kosten interessant zou zijn, maar dan hebben anderen ook inbreng. Zij vindt het net zo leuk als ik. Aangezien mijn voorbeeld mr. Johnny Triggs is, lijkt het mij leuk om dit met mijn partner te doen :D

Grappig! Wij hebben het dit weekend hier namelijk ook over gehad! Leuk!
Veel succes!
 
Geweldig Tom!
Maar dat betekent tegelijk dan dus dat er weer ??n KCBS CBJ minder is voor de volgende wedstrijden :)
 
haha ja das best grappig eigenlijk :p ik heb mijn vriendin zo gek gekregen... Ik wil het niet te groot houden, hoewel dit voor de kosten interessant zou zijn, maar dan hebben anderen ook inbreng. Zij vindt het net zo leuk als ik. Aangezien mijn voorbeeld mr. Johnny Triggs is, lijkt het mij leuk om dit met mijn partner te doen :D
[/quote]

en jullie eerste wedstrijd wordt de Annual BBQ Society Cook Off?
 
Tom, van harte gefeliciteerd met de oprichting ! Succes gewenst

Rebbelralph zei:
Ik wil ook bij een bbq team iemand nog een plaatsje vrij ? Liefst in de buurt van Eindhoven

Moeten we eens een keer over babbelen
 
Leo zei:
haha ja das best grappig eigenlijk :p ik heb mijn vriendin zo gek gekregen... Ik wil het niet te groot houden, hoewel dit voor de kosten interessant zou zijn, maar dan hebben anderen ook inbreng. Zij vindt het net zo leuk als ik. Aangezien mijn voorbeeld mr. Johnny Triggs is, lijkt het mij leuk om dit met mijn partner te doen :D

en jullie eerste wedstrijd wordt de Annual BBQ Society Cook Off?
[/quote]

Ik weet niet of dat te snel is, mede vanwege het feit dat wij dan net terug zijn uit de US en dus weinig voorbereidingstijd hebben...
 
Rebbelralph zei:
Ik wil ook bij een bbq team iemand nog een plaatsje vrij ? Liefst in de buurt van Eindhoven

wil je hier aub een eigen draadje voor openen?
Dit draadje is Tom zijn feestje  ;)
 
Big-T zei:
Leo zei:
haha ja das best grappig eigenlijk :p ik heb mijn vriendin zo gek gekregen... Ik wil het niet te groot houden, hoewel dit voor de kosten interessant zou zijn, maar dan hebben anderen ook inbreng. Zij vindt het net zo leuk als ik. Aangezien mijn voorbeeld mr. Johnny Triggs is, lijkt het mij leuk om dit met mijn partner te doen :D

en jullie eerste wedstrijd wordt de Annual BBQ Society Cook Off?

Ik weet niet of dat te snel is, mede vanwege het feit dat wij dan net terug zijn uit de US en dus weinig voorbereidingstijd hebben...
[/quote]

misschien juist dan nuttig om mee te doen, het is geen officiele KCBS wedstrijd, en je kan dan een hoop van elkaar leren en tips en trucs uit wisselen
 
Leo zei:
Big-T zei:
Leo zei:
haha ja das best grappig eigenlijk :p ik heb mijn vriendin zo gek gekregen... Ik wil het niet te groot houden, hoewel dit voor de kosten interessant zou zijn, maar dan hebben anderen ook inbreng. Zij vindt het net zo leuk als ik. Aangezien mijn voorbeeld mr. Johnny Triggs is, lijkt het mij leuk om dit met mijn partner te doen :D

en jullie eerste wedstrijd wordt de Annual BBQ Society Cook Off?

Ik weet niet of dat te snel is, mede vanwege het feit dat wij dan net terug zijn uit de US en dus weinig voorbereidingstijd hebben...

misschien juist dan nuttig om mee te doen, het is geen officiele KCBS wedstrijd, en je kan dan een hoop van elkaar leren en tips en trucs uit wisselen
[/quote]

goed punt, ik ga met de mede table captain overleggen ;)
 
oh ja, wat vinden jullie van het logo? Ik wilde iets nederlands en amerikaans mengen. Ook wilde ik iets grappigs erin doen. Dus vandaar het varkentje met een wijntje (niet heel stoer, maar dat is wat ik het liefste drink). Let op de pink van het varkentje ;)
 
Tom, van harte en veel succes met je nieuwe team!! :p
 
ik vind het een leuk logo
 
Big-T zei:
oh ja, wat vinden jullie van het logo? Ik wilde iets nederlands en amerikaans mengen. Ook wilde ik iets grappigs erin doen. Dus vandaar het varkentje met een wijntje (niet heel stoer, maar dat is wat ik het liefste drink). Let op de pink van het varkentje ;)

Logo is goedgekeurd! Wat betreft mij en me vriendin! Alleen je hebt Grill & BBQ erin staan, terwijl je benadrukt dat er alleen low&slow gedaan wordt. Wellicht verwarrend voor sommige? Maar ik vind hem gaaf!
 
Leuk logo!
Maar ehh.....kunnen jullie allemaal zo goed tekenen of worden die logo's door een professionele partij ontworpen?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan