BasBQ
Beef en Steak

Mrs_Nas stelt zich voor

Mrs_Nas

Tondelzoeker
Berichten
15
Goedenavond allemaal, Jaja..het is zover! Manlief (Mr_Nas) was al verslaafd aan BBQ en genootschap, maar nu heb ik sinds zondag geloof ook het "virus" te pakken! Ik werd steeds nieuwsgieriger naar wat er allemaal voor bij komt op het forum, dat ik me ook maar eens heb aangemeld. Dus kom maar op! Ik laat me verrassen! :) Het was zondag trouwens erg geslaagd! We hebben een leuke dag gehad en heerlijk gesmult! Groetjes Mrs_Nas (Paula)
 
Hoi Paula,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Gezellig dat je mee komt roken Paula. Ik ben benieuwd wat jij allemaal uit die hoge UDS gaat toveren. De gevulde pita's waren in ieder geval al lekker zondag!
 
Hoi Paula welkom hier. Tenminste een positieve draai aan het woord besmetting  :p
 
Welkom Paula :D
 
hoi Paula,
welkom bij dit edele genootschap
 
welkom Paula!
 
Hoi Paula, leuk dat je ook actief mee gaat doen!
Is een BBQ Genootschap besmetting nou een zogenaamd relatiegeschenk? =D>
 
Welkom Paula, veel sterkte met de "concurrent" thuis.  :p
 
Bedankt voor alle enthousiaste reacties! Ik laat het echte "kokkerellen" nog even aan Mr_Nas over, maar zal vanaf de zijlijn toekijken, mijn waardering geven en recepten uitzoeken. We doen het dus gewoon gezellig samen. En wie weet in de toekomst zelf aan de slag! ;-) En ReneR je zou het haast gaan denken he?! Niet slecht hoor zo'n relatiegeschenk! Haha.
 
Hallo Paula, welkom op het forum en ook leuk dat we elkaar afgelopen zondag in Zeewolde als "buren" al live leerden kennen  :)
 
Welkom Paula!
Gaat Mr. Nas nog een extra rookton maken of wordt het een duo baan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan