BasBQ
Beef en Steak

Missen jullie ook ineens die handige klik-copy-paste-knop in photobucket?

 
 
 
 
 

Sander72

BBQ Junkie
Berichten
6.902
...of zit ik te slapen?

Rechts van het plaatje stonden handige klik en copy knopjes en die lijken nu weg / verborgen / verschwunden te zijn?
 
image.jpg1_9.jpg
 
Bij de telefoonapp ( op Ipad) doet hij het nog.
 
 
En via de site ( of hoe dat heet) ook.
 
O, maar op de site moet je wel zeggen " selecteer alles" bij IMG. Als U begrijpt wat ik bedoel. Gewoon copy werkt niet. Ofzo. Rotprogramma. Ik zit altijd te klooien, zou liever op een ander manier hier foto's plaatsen. Ik merk dat het me echt tegenhoudt om foto's te plaatsen hier.
 
Ik doe foto's tegenwoordig via Tapatalk. Met Photobucket is het altijd zo omslachtig.
 
Staan nu hier... (op de site in je webbrowser)...
Als je naar de foto gaat...

Tussen de social media buttons en de blauwe hokjes...
Als je dan op die ketting drukt, dan komen ze allemaal (je mogelijkheden die voorheen rechts van de foto stonden) weer tevoorschijn..


 
Klasse Throw, dank je!
 
Dominique zei:
O, maar op de site moet je wel zeggen " selecteer alles" bij IMG. Als U begrijpt wat ik bedoel. Gewoon copy werkt niet. Ofzo. Rotprogramma. Ik zit altijd te klooien, zou liever op een ander manier hier foto's plaatsen. Ik merk dat het me echt tegenhoudt om foto's te plaatsen hier.
O maar dan moeten we daar wat aan gaan doen!!!
 
structor zei:
Dominique zei:
O, maar op de site moet je wel zeggen " selecteer alles" bij IMG. Als U begrijpt wat ik bedoel. Gewoon copy werkt niet. Ofzo. Rotprogramma. Ik zit altijd te klooien, zou liever op een ander manier hier foto's plaatsen. Ik merk dat het me echt tegenhoudt om foto's te plaatsen hier.
O maar dan moeten we daar wat aan gaan doen!!!

Ik ben benieuwd wat je voor knaps verzint Emiel.
 
1713828fe292fa6848cb37dda5d94873.jpg

Via tapatalk gaat ook supermakkelijk hoor.
Helaas alleen geen idee hoe lang de foto's daar bewaard worden
 
Kan iemand mij uitleggen wat het voordeel is van taptalk?

edit Heb informatie gevonden, volgens mij precies iets wat ik zoek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan