Vandaag even bij de sligro geweest. Het regende pijpestelen, en dat betekent in mijn beroep (eigen schildersbedrijf) een vrije dag. Was gisteren al even bij de makro geweest maar twijfelde steeds om een stuk procureur mee te nemen. De diepvries versie hebben ze daar alleen in een doos per drie, en dat vind ik voor de eerste keer wat te veel. Ook vind mijn vrouw het nooit zo'n succes als de vriezer weer vol ligt met "mijn" vlees. Van de versafdeling daar vind ik ze nog wel aardig aan de prijs vergeleken met de diepvries, dus twijfel, twijfel, twijfel, en toch maar niet. Toen dus vandaag even naar de sligro. Daar hadden ze ook diepvries versies, en dan per stuk vacuüm verpakt. Kijk, dat is beter! Er zat een mooie van zo'n 2 kg. bij, een mooi gewicht om mee te beginnen vond ik. Dus eindelijk de stap gezet naar mijn eerste PP. Er ligt een varkensprocureur in de vriezer. Ook meteen maar een fles mississippi bbq sauce meegenomen die ik toevallig tegenkwam. Nu alleen nog een moment plannen voor mijn eerste PP. De lange tijdsduur heeft me steeds tegengehouden, misschien maar een keer op een zaterdag ofzo. Enfin, het vleesje is in huis, het begin is er!
Gr. Martijn.

Gr. Martijn.