BasBQ
Beef en Steak

Mijn €2 barbecue

Jorst Worst

Tondelzoeker
Berichten
18
Ik werk in een ziekenhuis en de afdeling naast mij zit de CSA (centrale sterilisatie afdeling), dat zijn de jongens die alle instrumentaria steriel maken.

Zo'n 2 jaar geleden viel mijn oog op een vuilcontainer bij de CSA waar een vrij grote massieve rvs mand in lag. Toen ik die er uit haalde lagen er ook verschillende 2 mm dikke aluminium bakken, toevallig ongeveer dezelfde maat. Het was allemaal in prima staat, ik neem aan dat ze boventallig waren.

Thuis de bodem uit de mand gehaald en met 2 scharniertjes met vleugelmoeren op de bak gemonteerd. Ik had nog een spuitbus zwarte hittebestendige verf liggen. Enkele beluchtings gaatjes in de bak gehoord en presto!

IMG_20210314_173706.jpg


Ik gebruik hem nu al 2 jaar en wat een fijn ding is het, het rooster is nog puntgaaf en ik ben er echt niet heel zuinig mee geweest. Deze zou ik echt niet meer willen missen, ook ideaal om mee te nemen.

Soms hoeft het niet veel te kosten 😊

Ps hij stond nu even op de grond vanwege omgooien indeling tuin, normaal heeft hij natuurlijk een plekje op fatsoenlijkere werkhoogte
 
Zo zie je maar weer, het hoeft helemaal geen dure bbq te zijn om heerlijk eten te kunnen bereiden.
 
een circulaire bbq
heel netjes gedaan
 
Sterilisatie afdeling? Mag toch hopen dat de worstjes van de echte slager komen

Ziet er goed uit! Eetsmakelijk


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Sterilisatie afdeling? Mag toch hopen dat de worstjes van de echte slager komen

Ziet er goed uit! Eetsmakelijk


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Was ook aan het denken, sterilisatie afdeling wie weet waarvoor gebruikte men dat voordat je nu er uw eten op maakt?
 
Was ook aan het denken, sterilisatie afdeling wie weet waarvoor gebruikte men dat voordat je nu er uw eten op maakt?
Ze leggen er de spullen in die door de autoclaaf gaan, schoner bestaat dus niet. Medische kwaliteit rvs ook nog, ik wil niet eens weten wat zo'n mand nieuw zou moeten kosten. Mijn ervaring is dat alles wat wij in het ziekenhuis aan moeten schaffen er minstens een 0 achter krijgt.
 
Mooi gedaan! Extra voldoening met iets wat je zelf in elkaar geknutseld hebt.

Groeten van Robert
 
Handig in elkaar geknutseld, zou die container in de gaten houden, misschien gooien ze nog meer weg 👍 🔥
 
Terug
Bovenaan Onderaan