BasBQ
Beef en Steak

Meater plus thermometer.

haagsebluf

Sprokkelaar
Berichten
29
Ik heb al een tijdje een meater plus thermometer,maar loopt toch tegen wat probleempjes op.
Het werkt perfect maar soms is de afstand wat te groot tussen device (telefoon ) en de thermometer.
Ik gebruik daar mijn telefoon voor met bluetooth verbinding. Maar als de Q op het balkon staat met thermometer erin en ik zit in de woonkamer dan valt de verbinding weg.
Nu heb ik gelezen dat je dan een andere device erbij ( bv tablet oid ) kan gebruiken en dat sommige met een meater plus,in of via de cloud zelfs in de supermarkt nog op de app kunnen kijken??
Heeft iemand hier ervaring mee en die me simpel ( hoop ik ) kan uitleggen hoe ik dat moet fiksen?

Groetjes HB
 
Zorgen dat je twee devices hebt die de meater app hebben waar met dezelfde meater account op is ingelogd. 1 van de twee devices moet zowel bluetooth als internet (wifi of 4G) hebben, deze leg je naast de Q en die maakt verbinding met de Meater én het internet. Je kan dan op het andere device de meater app openen en alles uitlezen.

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Hoi,

ik heb de Meater Block maar met de Meater + zou het zelfde moeten werken.
Met een ander apparaat via bluethoot verbinding met de Meater en dat apparaat via jouw thuis wifi verbinding met het netwerk.
En dan gebruik maken van de Meater cloud. Voor specifiek hoe je wat moet doen zou ik je toch willen verwijzen naar de handleiding.

ik neem aan dat het je nu wel zou kunnen lukken.

PS dit dan niet met de Meater, het moet wel een plus of block zijn.
 
Bedankt voor jullie reactie.

Ik ga in het weekend even het een en ander uitproberen.
 
Hoi,

ik heb de Meater Block maar met de Meater + zou het zelfde moeten werken.
Met een ander apparaat via bluethoot verbinding met de Meater en dat apparaat via jouw thuis wifi verbinding met het netwerk.
En dan gebruik maken van de Meater cloud. Voor specifiek hoe je wat moet doen zou ik je toch willen verwijzen naar de handleiding.

ik neem aan dat het je nu wel zou kunnen lukken.

PS dit dan niet met de Meater, het moet wel een plus of block zijn.
Neehoor ik doe het met de gewone meater

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Vandaag en entrecote en wat lamskoteletjes gemaakt.
Heb de meater plus gebruikt en wat ik verkeerd deed wat 1 device naast meater plus met wifi en andere met internet ( dus net anders om )
Dus NonSens en DaanTon bedankt voor jullie tips.
 
Terug
Bovenaan Onderaan