BasBQ
Beef en Steak

Masterbuilt Gravity ervaring?

 

Stephan90

Sprokkelaar
Berichten
46
Goedemiddag,

Heeft hier iemand ervaring met de Masterbuilt Gravity? Ik heb interesse in de 800, ik kan wel de nodige reviews vinden, maar die zijn vooral na een maand of twee gebruik. Maar ik ben vooral benieuwd naar hoe deze na een jaar of langer erbij staan, hebben ze bijvoorbeeld last van roest of andere mankementen? Mochten hier mensen met ervaring zijn dan hoor ik het graag, of andere suggesties qua bbq zijn ook welkom!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Kijk eens op YouTube naar de Amerikaanse kanalen. Die waren wat minder enthousiast wat kwaliteit betreft. Vooral de materiaaldikte en de pakkingen moesten het ontgelden.
Dit is waarschijnlijk de barbecue die ik volgend jaar eens goed aan de tand wil voelen. Maar dan moet er weer iets uit de tuin de opslag in. Keuzes, keuzes, keuzes 😂
 
Kijk eens op YouTube naar de Amerikaanse kanalen. Die waren wat minder enthousiast wat kwaliteit betreft. Vooral de materiaaldikte en de pakkingen moesten het ontgelden.
Dit is waarschijnlijk de barbecue die ik volgend jaar eens goed aan de tand wil voelen. Maar dan moet er weer iets uit de tuin de opslag in. Keuzes, keuzes, keuzes 😂
Tijd voor een grotere tuin?
 
Kijk eens op YouTube naar de Amerikaanse kanalen. Die waren wat minder enthousiast wat kwaliteit betreft. Vooral de materiaaldikte en de pakkingen moesten het ontgelden.
Dit is waarschijnlijk de barbecue die ik volgend jaar eens goed aan de tand wil voelen. Maar dan moet er weer iets uit de tuin de opslag in. Keuzes, keuzes, keuzes

Dat zijn inderdaad de geluiden die ik hier en daar weleens hoor. Voor dat geld zou het zonde zijn al hij met 3 jaar al doorgeroest is. Benieuwd of iemand hem hier al een tijdje heeft? Of anders toch maar weer een pelletbbq overwegen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hij spreekt me in ieder geval meer aan dan een pellet barbecue maar dan heb ik wel weer de indruk dat hij kwa bouwkwaliteit niet echt een topper is. Alhoewel ik me dat ook veel afvraag of die pellet barbecue's dan zoveel kwalitatiever zijn. Veel zal volgens mij afhangen hoe hij onderhouden / plaats waar hij gehuisvest wordt.
 
Kijk eens op YouTube naar de Amerikaanse kanalen. Die waren wat minder enthousiast wat kwaliteit betreft. Vooral de materiaaldikte en de pakkingen moesten het ontgelden.
Dit is waarschijnlijk de barbecue die ik volgend jaar eens goed aan de tand wil voelen. Maar dan moet er weer iets uit de tuin de opslag in. Keuzes, keuzes, keuzes
ik wil wel een bbq doorrrr testen hoor
 
het idee van de masterbuilt gravity 800 is interessant. Heb er ook nog kortstondig naar gekeken.

vind elektronica in mn q niet zo fijn hij zou hier altijd buiten staan.

(toentertijd) nieuw type bbq, moet zich nog bewijzen. dus tja ben niet graag proefkonijn
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan