BasBQ
Beef en Steak

Lin

 
 
 
 

Lin

Gemarineerd
Berichten
2.301
Hoi allemaal,

Ook ik ben sinds de zomer aangestoken door het BBQ virus. Mijn naam is Linda, bijna 35 jaar en ik woon in Wildervank, Groningen. Eerder deden we altijd het "standaard" bbqen met spiesjes ed op een kleine ingebouwde bbq in onze schoorsteen maar van de zomer heb ik een gasbbq op de kop getikt en hier al de meest heerlijke gerechten op gemaakt. Grote inspiratie zijn de site bbq-nl.com en de site van de BBQ Pit Boys. Het mooiste en lekkerste dat ik tot nu toe heb gemaakt was de wedstrijd pulled pork van Noskos. Echt heerlijk! Gisteren heb ik een smoker toegevoegd aan mijn BBQ uitrusting, ik hoop hier op het forum ook voor de smoker wat inspiratie op te doen.
Ik ben benieuwd!

Groetjes Linda!
 
hoi Linda,
welkom bij dit edele genootschap
Ik denk dat je hier heel erg veel inspiratie op kan doen
 
Linda, welkom. De site bbq-nl is de inspiratiebron van velen hier.
 
Welkom Linda en veel plezier hier!
 
Hoi Linda,

Van harte welkom bij het Genootschap!

Bij die bbq-nl moet ik ook maar eens gaan kijken :D Leuk dat mijn site je inspireert!!
 
Hoi Linda, welkom bij ons edele Genootschap!
 
Hoi Linda welkom op het forum.
Weet niet of iemand het al gezegd heeft maar wij zijn hier gek op foto's van bbq's, smokers en lekkere gerechten....
 
Hoi Linda, welkom hier
 
Welkom Linda, gezellig dat je mee komt roken.
 
Hoi Linda, welkom bij de club!!
 
2zs3bmc.jpg


Een paar voorbeeldjes van mijn BBQ gerechten van afgelopen jaar...... Waarschijnlijk wel herkenbaar wat het allemaal is!
 
Wauw Linda, enne van harte welkom. Wedden dat het niet bij bbq-en in de zomer blijft  ;)
 
maroc zei:
Wauw Linda, enne van harte welkom. Wedden dat het niet bij bbq-en in de zomer blijft  ;)

Nee je hebt gelijk! Laatste keer vorig jaar was 29 november en de eerste keer dit jaar wordt zaterdag! Wel lastig om aan BBQ producten te komen hier in de buurt rond deze tijd van het jaar. Zijn nog niet veel mensen besmet denk ik...
 
Terug
Bovenaan Onderaan