Beef en Steak

Lidl gietijzeren bakplaat past perfect in de kamado

Roland

Stoker
Ik had bij Lidl ook zo'n gietijzeren bakplaat besteld en het grote toeval wil dat die perfect past in mijn Columbus. Het deksel kan dicht, waar de handvatten zitten een minuscuul spleetje van 1 mm.

DSC_5470.JPG

Wellicht vertekend de foto, ik zou t wel spannend vinden om de deksel zonder aarzelen dicht te doen. Verder mooie plaat.

Wellicht kun je de buitenmaten van de plaat inclusief handvaten opgeven voor de liefhebbers?

Zou het zo niet avonturieren, vooral aan de schanier kant zit er veel druk op en op een smal buiten randje heb je kans dat je keramiek daar afbrokkelt.
Zou persoonlijk de buiten rand van het handvat af flexen, zodat je alleen de twee zij stangen overhoudt die hem mooi op zijn plaats houd op je grid houder .

Je kan het deksel op de
Wellicht vertekend de foto, ik zou t wel spannend vinden om de deksel zonder aarzelen dicht te doen. Verder mooie plaat.

Wellicht kun je de buitenmaten van de plaat inclusief handvaten opgeven voor de liefhebbers?

Plaat zelf is 42 op 23,5 en met de handvatten erbij 50,5 cm. Het zou natuurlijk moeten lukken dat bij een ander merk de handvatten ook zo netjes over de houders van het mls passen.

Zou het zo niet avonturieren, vooral aan de schanier kant zit er veel druk op en op een smal buiten randje heb je kans dat je keramiek daar afbrokkelt.
Zou persoonlijk de buiten rand van het handvat af flexen, zodat je alleen de twee zij stangen overhoudt die hem mooi op zijn plaats houd op je grid houder .

Dat is mogelijk een punt maar het fiberglas zit er ook tussen en is ook niet bedoeld om er iets zwaar op te bereiden, groenten, hamburgertjes, van die dingen. Denk dat ik het wel kan vertrouwen.

Dat is mogelijk een punt maar het fiberglas zit er ook tussen en is ook niet bedoeld om er iets zwaar op te bereiden, groenten, hamburgertjes, van die dingen. Denk dat ik het wel kan vertrouwen.
Dan neem ik aan dat je de dome niet dicht doet, dan maakt het niks uit . Maar als je hem sluit dan komt daar wel veel druk op de zijkant van rand te staan . Maar doe wat je wilt.

Terug
Bovenaan Onderaan