B
BBQvirus
Gast
Vandaag was het redelijk mooi weer, Had nrs 5&6 Beenham bij de C 100 opgehaald nadat mijn bestelling gisteren niet helemaal compleet was. Dus toen mijn lief thuis kwam mocht ze kiezen tussen schouderkarbonade of Beenham, het werd Beenham . Ik was al een tijdje op zoek Naar Langedijker Muizen ( een ras ardappels) en kon ze steeds niet vinden en had toen een zak Frieslanders gekocht direct bij de boer. Van de week had mijn speurtocht onverwacht toch succes en vond ik een boer die ze toch verkocht langs de weg in een grote stal.
Dus 12 kg Langedijker Muizen ingeslagen en mijn Q vriend gebeld die er ook al naarstig naar op zoek was .
Vanavond dus Beenham van de Q met eigen rub die ik nog had staan van mijn eerste Beenham en 2 Frieslanders in alu folie stoven en 2 Langedijker Muizen in de folie om ze goed en naast elkaar te kunnen vergelijken.
De Beenham is 2 gemopt met de Mosterd Maple Glaze van Noskos zijn sdat zegt een voormalig aardappel hater !
De Beenham was weergaloos al zeg ik het zelf, ik hoop dat jullie het van de foto's een beetje kunnen proeven
Dus 12 kg Langedijker Muizen ingeslagen en mijn Q vriend gebeld die er ook al naarstig naar op zoek was .
Vanavond dus Beenham van de Q met eigen rub die ik nog had staan van mijn eerste Beenham en 2 Frieslanders in alu folie stoven en 2 Langedijker Muizen in de folie om ze goed en naast elkaar te kunnen vergelijken.
De Beenham is 2 gemopt met de Mosterd Maple Glaze van Noskos zijn sdat zegt een voormalig aardappel hater !
De Beenham was weergaloos al zeg ik het zelf, ik hoop dat jullie het van de foto's een beetje kunnen proeven