BasBQ
Beef en Steak

Kruiden online besteld

 
 
 
 

Peter64

Gerijpt
Berichten
4.643
Vermoedelijk door corona zijn de toko en de marokaanse handelaar met kruiden op de weekmarkt ermee gestopt. De potjes uit de super ben je prijstechnisch snel moe. Ben derhalve op internet op zoek gegaan en bij Van Beekum uitgekomen. Gisteren een eerste bestelling ontvangen.
Ondanks de verhuisperikelen bij Van Beekum is alles netjes en keurig verpakt op tijd geleverd. Zelfs een administratieve tekortkoming is snel en adequaat opgelost.
Komende week ga ik eea deels in rubs verwerken.

IMG_3741.jpg
 
Zelf ben ik ook op zoek naar een online koopadres voor kruiden en vond ook al snel van Beekum. In de favorieten gezet. Ik ben de supermarktprijzen ook al snel zat en wil bepaalde kruiden in een grotere hoeveelheid op voorraad hebben.

Benieuwd naar je ervaringen.

Groeten van Robert
 
Heeft iemand misschien ervaring met de kruidenbaron?
 
Ik heb daar dinsdag avond besteld en vandaag al mijn pakketje ontvangen. Mijn eerste kennismaking met de kruidenbaron, maar mij zullen ze zeker vaker terugzien!
Goeie tip. Ga ik de prijzen ook eens van vergelijken.
 
Ik gebruik van beekum ook al langere tijd met plezier. Groot aanbod en enorm schappelijke prijzen vergeleken met de supermarkt. Binnenkort maar weer een bestelling plaatsen om de laatste kleine supermarkt potjes te vervangen. Met al 20 soorten van beekum potjes te gaan ben je na een tijdje wel redelijk voorzien ;)
 
Ik gebruik van Beekum ook met veel plezier. Alles netjes op tijd geleverd en keurig verpakt. Belangrijker nog: de kwaliteit van de specerijen zijn prima. Ik heb kruidenbaron en van Beekum laatst vergeleken, en van Beekum is iets goedkoper. Echter zijn sommige kruiden bij van Beekum alleen in grotere hoeveelheden te krijgen. Hieronder mijn snelle vergelijking. de gewichten zijn de hoeveelheden waarin ze aangeboden worden. Prijzen heb ik omgerekend naar 100 gr.

ProductAanschaf gewicht BeekumBeekum prijs/100grKruidenbaron prijs/100grAanschaf gewicht Kruidenbaron
Paprikapoeder Hongaars150gr€ 2,66€ 3,5770gr
Gerookte Paprika150gr€ 2,66€ 4,0860gr
Knoflookgranulaat200gr€ 2,50€ 2,4270gr
Uiengranulaat150gr€ 1,99€ 3,5770gr
Mosterdpoeder115gr€ 2,60€ 2,1280gr
Chilipoeder150gr€ 1,99€ 3,5070gr
Gedroogde Basilicum50gr€ 5,00€ 5,5030gr
Tijm (marokko)55gr€ 5,44€ 6.8025gr
Venkelpoeder100gr€ 2,25€ 3.4050gr
Kaneel150gr€ 1,99€ 2,1380gr


Van Beekum (2).jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie vergelijking!
 
  • Leuk
Waarderingen: Arno
Mooi werk. Geeft inzicht in de "verborgen" bbq kosten.
Heb je de BTW, 9%, bij Van Beekum mee gerekekend ?
 
Dit is idd inclusief de BTW
 
idd zeer mooie prijzen bij van beekum. Binnenkort maar eens een doosje bestellen.
Kreeg het niet gevonden maar is er ergens een goed overzicht met wat een handige kruiden collectie is?
- Paprikapoeder
- Gerookt paprika poeder
- Knoflookpoeder
- uipoeder
- chilli poeder
- gebroken chillies
- Chipotle poeder
- basilicum
- mosterdpoeder
- komijnzaad poeder
- oregano
- rozermarijn
- Tijm
- Munt
- Marjoraan
- zwarte peper (voor de Peugeot :) )
-gember
- kerrie
- 5 spice

Mis ik nog iets?
 
idd zeer mooie prijzen bij van beekum. Binnenkort maar eens een doosje bestellen.
Kreeg het niet gevonden maar is er ergens een goed overzicht met wat een handige kruiden collectie is?
- Paprikapoeder
- Gerookt paprika poeder
- Knoflookpoeder
- uipoeder
- chilli poeder
- gebroken chillies
- Chipotle poeder
- basilicum
- mosterdpoeder
- komijnzaad poeder
- oregano
- rozermarijn
- Tijm
- Munt
- Marjoraan
- zwarte peper (voor de Peugeot :) )
-gember
- kerrie
- 5 spice

Mis ik nog iets?
vier seizoenen peper
Jalapeno granulaat
 
Hier ook fijne ervaringen bij de Kruidenbaron.
 
Terug
Bovenaan Onderaan