BasBQ
Beef en Steak

Koolslameating

Status
Niet open voor verdere reacties.
 
 
 

Dominique

BBQ Junkie
Berichten
6.791
Naar aanleiding van de opmerking van Leo om bij mij koolsla te komen proeven ( dank je wel Leo :p), heb ik overleg gepleegd met Verkering.
" leuk plan" was de reactie.

Dus in de aanbieding de volgende data
Zo 1 april
Za 14 april
Za 28 april
Zo 29 april

Aanhang is ook welkom, geef wel even door ivm inkoop. Ik regel dus de koolsla en drinken ( fris en bier). Jullie het vlees.

Roept U maar! De meeste stemmen gelden.
 
Dominique zei:
Naar aanleiding van de opmerking van Leo om bij mij koolsla te komen proeven ( dank je wel Leo :p), heb ik overleg gepleegd met Verkering.
" leuk plan" was de reactie.

Dus in de aanbieding de volgende data
Zo 1 april
Za 14 april
Za 28 april
Zo 29 april

Aanhang is ook welkom, geef wel even door ivm inkoop. Ik regel dus de koolsla en drinken ( fris en bier). Jullie het vlees.

Roept U maar! De meeste stemmen gelden.

1 april kan, 28 en 29 april kan ook, moeten we ook gelijk maar afspreken wat we aan vlees mee nemen toch?
 
Zo te zien kunnen wij nog elke dag, zal het zo even aan Hetty vragen, hou er wel rekening mee dat er ook nog een wedstrijd is die maand ;) Erg leuk initiatief :D

Als er teveel mensen komen kunne we altijd naar Delftsehout :D
 
ik vind het ook een leuk initiatief, delftsehout is dan ook een goede optie bij een hoop deelnemers
 
Welja, met 4 postjes verder moeten we de Delftse Hout afhuren, ik zit nog gezellig in mijn achtertuin.....Mafketels.  :-*
 
Laat het maar aan mij over om het uit de klauwen te laten lopen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan