Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey top daar is je draadje!Goedemiddag,
Ben me aan het oriënteren voor een kamado aankoop!
Wat is nu een goeie aankoop kwa .......
Kwaliteit garantie en BBQ plezier en niet te vergeten het bedrag wat je moet betalen!
Hoor graag jullie tips en eigen ervaring.
Vriendelijke groet,
René.
Large is de meest gekozen maat, meest veelzijdig, meeste accesories voor beschikbaar.Zoek een large of een xxl?
Je bent al langer bezig met BBQ, het is dus geen bevlieging, persoonlijk zou ik dan doorsparen voor een A merk.BBQ nu op gas een Grand Hall, en verschillende soorten Weber's.
Daarbij rook ik ook geregeld vis en vlees in de rookkast.
Je bent al langer bezig met BBQ, het is dus geen bevlieging, persoonlijk zou ik dan doorsparen voor een A merk.
En in de tussentijd verder BBQ-en op de Webers, zeker als je het hele jaar door BBQ-ed.
Overigens wordt PrImo vaak vergeten in het verhaaltje A merken, (dat zijn er in mijn ogen eigenlijk maar 2: BGE en Primo Oval)
Ik BBQ nu 12 jaar met de Primo Oval XL. onze eerste is na 10 jaar trouwe dienst naar een maat van mij gegaan die er nu 2 jaar met heel veel plezier op BBQ-ed wij wilden de upgrade met nieuw scharnier en hebben besloten om het nieuwe model te kopen in plaats van het scharnier te vervangen.
Ik ben bewust voor het ovale model van Primo gegaan omdat direct en indirect in 1 setting zoveel malen fijner werkt dan de Divide & conquer systemen.
Daardoor was de keuze tussen Primo en BGE voor mij snel gemaakt.
Nou, dat valt wel mee hoor het verschil is niet zo groot.Primo is top, als ik mijn keuze nu had moeten maken was ik overstag gegaan voor diegene die ik al had gedeeld in m'n vorige post.
Niet dat ik niet dol ben op mijn BGE what not to like.. maar kost toch flinke duit meer
Ik doelde niet op de reguliere prijzen maar op dit linkjeNou, dat valt wel mee hoor het verschil is niet zo groot.
Je moet de BGE XL ook niet vergelijken met de Primo Oval XL, het kookoppervlak van de BGE XL is iets groter
De Primo Oval XL moet je ook niet 1 op 1 vergelijken met de BGE L want het kookoppervlak van de Primo is weer groter
Kale prijzen:
Primo Oval XL. betaal je: 2210 euro,
BGE L: 1833 euro (momenteel bij meerdere in de reclame voor 1750
BGE XL 2650 euro (momenteel reclame 2535 euro)
Extra's zoals D- Plates, Eggspander verhogingsroosters, tafels etc. zijn voor beiden gewoon erg duur.
Dus beide merken ontlopen elkaar niet zoveel
De junior is echt een heel lief ding net als de BGE minimax maar ze zijn niet erg groot.Ik doelde niet op de reguliere prijzen maar op dit linkje
≥ Primo Oval Junior *SHOWROOMMODEL* — Houtskoolbarbecues — Marktplaats
Nieuwe ongebruikte Primo Oval Junior 200.Deze kamado heeft alleen in onze showroom gestaan en is nooit gebruiktDe Primo Oval Junior is het kleinerelink.marktplaats.nl
Als eigenaar van een junior en ex eigenaar van een minimax zou ik die 2 toch niet durven vergelijken met elkaar. De junior biedt toch meer plaats dan een minimax. Ik zou hem eerder naast een bge medium positioneren. Maar de ovale vorm van primo maakt in mijn ogen toch dat je ze eigenlijk niet kan vergelijken.De junior is echt een heel lief ding net als de BGE minimax maar ze zijn niet erg groot.
Ik wilde alleen een vergelijking maken met de kleinere compacte BBQ's. De Junior van Primo is de kleinste ovaleAls eigenaar van een junior en ex eigenaar van een minimax zou ik die 2 toch niet durven vergelijken met elkaar. De junior biedt toch meer plaats dan een minimax. Ik zou hem eerder naast een bge medium positioneren. Maar de ovale vorm van primo maakt in mijn ogen toch dat je ze eigenlijk niet kan vergelijken.