BasBQ
Beef en Steak

Kennismaking

marijnhak

Sprokkelaar
Berichten
44
Goedemorgen allemaal,

Nieuwe op het forum. Barbecueën is leuk (duh!), maar in het verleden gingen wij vaak voor simpel en snel in verband met kleine kinderen, weinig geduld én er geen tijd voor willen uittrekken.

En toen kwam ik in aanraking met een Kamado. Qua smaak, qua mogelijkheden, qua design: fantastisch!

Ik was verkocht en heb het thuisfront mee gekregen. Sinds kort eigenaar van een Grizzly Grills Elite Large waar we nu lekker mee aan het oefenen zijn!

In dit forum ben ik op zoek naar tips en trucs, handige accessoires en wellicht ook wat tips over het afstellen van de Kamado (die van mij lijkt een overbeet te hebben)
7f4458572d85f452b97724f5e3008528.jpg


Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk
 
Welkom bij het genootschap

het geduld zou er wel geweest zijn met de kinderen maar de planning 😊 daarom heb ik laatst voor de buurtjes, met 4 jonge kinderen, effe het bereiden op de Q voor mijn rekening genomen
 
Welkom hier op het mooie forum
 
Marijn, welkom op het Genootschap.

De overbeet zie ik niet terug op de foto. Enig verschil tussen boven en onderkant komt vaak voor. Mocht je het willen aanpassen zou ik eerst contact opnemen met je levrancier. Zorg er dan ook voor dat je het met foto’s kan laten zien.
 
Marijn, welkom op het Genootschap.

De overbeet zie ik niet terug op de foto. Enig verschil tussen boven en onderkant komt vaak voor. Mocht je het willen aanpassen zou ik eerst contact opnemen met je levrancier. Zorg er dan ook voor dat je het met foto’s kan laten zien.
Staat inderdaad uit bij de leverancier.

Ik heb in een ander topic de foto's gepost, maar ik post ze bij deze ook nog even hier.
e9c7a2eb51810369479f9efe39fb052b.jpg
4698466ffd9d4aa9430780b0bc0d7f87.jpg
ada9bb71e8264218e2d4ecfabd2735c8.jpg


Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk
 
Ja dat is wel een overbeet cq onderbeet. Even afwachten wat voor oplossing er is.
Bij een BGE is het op te lossen door het hele scharnier los te maken en opnieuw vast te maken, maar dat is geen feestje.
 
Hoi Marijn,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom Marijn, hopelijk was je eerste aanraking met een kamado er eentje met een koude ;)
Eens je het thuisfront enthousiast krijgt, zit je gebeiteld.
Veel BBQ-plezier.
 
Welkom Marijn
 
Welkom, sinds kort ook lid van dit geweldige forum.
sinds een week helemaal verkocht aan een kamado😅.
veel plezier hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan