Ik heb hier een dooie rozemarijn struik in de tuin staan. Kan je die, als je die opknipt, gebruiken als rookhout?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Men zegt " alle hout van bomen of struiken waarvan je de vruchten kunt eten kan je goed gebruiken als rookhout'' maar ik zou zeggen probeer eens een klein stukje en ondanks dat het een dooie boomIk heb hier een dooie rozemarijn struik in de tuin staan. Kan je die, als je die opknipt, gebruiken als rookhout?
Hebben we het nu over cederhout of rozemarijn?vruchtdragende bomen zijn over het algemeen goed geschikt als rookhout. Niet al het cedar hout is geschikt om te roken. In sommige zitten harsen die verkeerde rook afgeven.
Als ik kijk op Amerikaanse fora zie ik dat er diverse mensen zijn die het gebruiken, schijnt een milde smaak aan het vlees te geven.
Een enkeling schrijft dat hier ook harsen in zitten die verkeerde rook afgeven, zoals met veel zaken ‘overdaad’ schaadt.
Het ging nu even over Cederhout voor Rozemarijn geld het verhaal over vruchtdragende bomen.Hebben we het nu over cederhout of rozemarijn?
Weten dan ook weer, dankje Frits.vruchtdragende bomen zijn over het algemeen goed geschikt als rookhout. Niet al het cedar hout is geschikt om te roken. In sommige zitten harsen die verkeerde rook afgeven.
Als ik kijk op Amerikaanse fora zie ik dat er diverse mensen zijn die Rozemarijn gebruiken, schijnt een milde smaak aan het vlees te geven.
Een enkeling schrijft dat hier ook harsen in zitten die verkeerde rook afgeven, zoals met veel zaken ‘overdaad’ schaadt.
Kan je die gebruiken als rookhout?