BasBQ
Beef en Steak

Kamado joe accessoires op BGE.

  • Onderwerp starter Racekikker
  • Startdatum
R

Racekikker

Gast
Nou zat ik van de week wat filmpjes te kijken van een oude Amerikaanse bbq baas. Deze gebruikte op zijn ei verschillende accessoires van de Kamado joe. Een stalen ring waar hij verschillende gietijzeren onderdelen op kon zetten. Is er iemand hier die dit ook toepast? En weet iemand hoe het zit met de verschillende maten?
 
Geen idee, maar zelf gebruik ik alles van de ceramicgrillstore en vind het helemaal geweldig. Veel makkelijker, simpeler, sneller. :)
 
ff gegoogled. Leuk spul van die ceramic grill store. Die drie verdiepings verhoger is wel gaaf.
 
Inderdaad, maar wat kost dat om te verzenden naar NL? Dat kan ik niet op de site vinden, en zal wel schreeuwend duur zijn?
 
mrwolf zei:
Inderdaad, maar wat kost dat om te verzenden naar NL? Dat kan ik niet op de site vinden, en zal wel schreeuwend duur zijn?

Ze kunnen het opsturen, maar idd erg duur. Heb zelf het geluk dat ik het in een container kan stoppen die toch deze kant op moet. Heb nagenoeg alles van ze en gebruik bijna niks meer van BGE op de roosters, pizzasteen en de halve steen na. :)
 
Bidle zei:
Heb zelf het geluk dat ik het in een container kan stoppen die toch deze kant op moet.

...ik zie een mooi handeltje opbloeien hier...  :p
 
Je haalt me de woorden uit de mond, ze hebben mooi spul en de dollarprijs is best schappelijk.
 
Sander72 zei:
Bidle zei:
Heb zelf het geluk dat ik het in een container kan stoppen die toch deze kant op moet.

...ik zie een mooi handeltje opbloeien hier...  :p
Kijk, dit is nog eens een goed plan!
Ik wil ook wel van die mooie spullen voor mijn medium  :p
 
Ho,.. stop,.. alarm... help,...

Met alle liefde etc, zou ik dit doen. Echter gaat niet gebeuren,... sorry. Heb best wel iets over voor mijn mede mensen en vele op diverse fora weten dat. Echter dit ga ik niet doen. Afstemmen, invoerrechten, problemen met verkeerde leveringen, probleem met product, bijhouden betalingen, etc, etc. Ik heb daar simpelweg geen tijd voor.

sorry,..
 
Snap ik maar al te goed hoor Bidle, topper!
 
Terug
Bovenaan Onderaan