Dacht laat ik het gelijk in het onderwerp benoemen, niet vegetarisch
De boodschappen
Eitje aan om op te warmen en met z’n 2en in de keuken aan het voorbereiden gegaan.
Vriendin prei en uien klaarmaken en ik het pondje gehakt van pezo voorzien. Hoef ik niet te janken
Nadat het pannetje mee opgewarmd was kon het gehakt aangezet worden
Binnen werd er ondertussen zwemles gegeven aan een groente blokje in een liter water.
Nadat het gehakt klaar was de ui en prei toegevoegd en doorgeroerd
Effe deksel erop om te laten wennen aan elkaar met af en toe door roeren en vervolgens de bouillon toe voegen
Weer door roeren en met deksel erop een kwartiertje laten staan om vervolgens de smeerkaas er door te mengen en wat later de crème fraiche toe te voegen en mee door te roeren.
Niet meer aan de kook laten komen
Pannetje van het ei af en de tafel op
Kommetjes vullen en nog een klein draaitje zeezout en peper erover en klaar
Het heeft weer gesmaakt
De boodschappen
Eitje aan om op te warmen en met z’n 2en in de keuken aan het voorbereiden gegaan.
Vriendin prei en uien klaarmaken en ik het pondje gehakt van pezo voorzien. Hoef ik niet te janken

Nadat het pannetje mee opgewarmd was kon het gehakt aangezet worden
Binnen werd er ondertussen zwemles gegeven aan een groente blokje in een liter water.
Nadat het gehakt klaar was de ui en prei toegevoegd en doorgeroerd
Effe deksel erop om te laten wennen aan elkaar met af en toe door roeren en vervolgens de bouillon toe voegen
Weer door roeren en met deksel erop een kwartiertje laten staan om vervolgens de smeerkaas er door te mengen en wat later de crème fraiche toe te voegen en mee door te roeren.
Niet meer aan de kook laten komen
Pannetje van het ei af en de tafel op
Kommetjes vullen en nog een klein draaitje zeezout en peper erover en klaar
Het heeft weer gesmaakt

Laatst bewerkt: