BasBQ
Beef en Steak

Jalapeno-Cheddar en venkel worst and more (foto-zwaar draadje)

 
 
 
 

SandyMan

Gerijpt
Berichten
2.859
ook nog dagenlang je plas ophouden natuurlijk :-SS
haha zittend plassen.


Ff ontopic;
Wat een mooie worstjes zeg.
Ik ga mezelf ook in het diepe gooien en worsten maken, deze gaan we dan ook eens proberen!
 
Rick, wat heb jij een lekkere en mooie worst!
 
Wat een heerlijke reportage Rick. Naast mijn bruinebonen jeugdtrauma heb ik ook een verse worst jeugdtrauma, die smakeloze grijze saucijzen die uit de koekenpan kwamen bij mijn moeder, jakkie:sick:
Mijn wederhelft heeft al vaker gekeken om zelf verse worst te maken maar dan zat ik al te kokhalzen bij het idee, maar die jalapeno/cheddar worstjes blijven toch mijn aandacht trekken, een pittig worstje met kaas, dat moet lekker zijn, deze reportage overtuig mij dat ik mezelf maar eens ga inlezen over zelf worst maken, vleesmolen hebben we dus nu nog de rest;)
 
@Jet : dank voor je reactie. Ik weet precies wat je bedoelt met die saucijsjes. Wij vinden ze hier ook veel en veel te zout en verder weinig smaak.
En ja, als je al net als jullie al een hele goeie vlees molen hebben, zou ik het zeker proberen. Ff een beetje vlees en wat darm bestellen en je kan aan de slag. Oh ja, ook nog een vul pijp oid natuurlijk om het vlees in de darm te krijgen,

Je kan met worst jezelf helemaal uitleven. Walnoten, rode wijn, zeg het maar. Worst wordt een beetje onder gewaardeerd, want men weet niet wat je er allemaal mee kan. Ben erg benieuwd of je het gaat proberen :)
Je heb tenslotte al eens een picanha voor een hamburger er doorheen gedraaid toch? Nu alleen nog een darmpje vullen en je bent er.

En venkel worst of chorizo is ook heerlijk. Zet Ewald maar eens aan het werk ;)

Succes, Rick
 
Nou Rick, ik wil dit echt gaan proberen maar eerst moest ik iemand oprapen nadat ik zei "ik wil ook verse worst"🤭misschien ben je bekend met de uitdrukking "hij die voor je werkt is je knecht" nou iemand is al bezig met info te vergaren😜

En dat jij dat nog weet van die picanha die we hebben gemalen om als hamburger te vormen.............zo dat was wel erg lekker, we hebben geen hamburgers meer in de vriezer maar nog wel picanha😀

De eerste worstjes gaan toch echt jalapeno/cheddar worstjes worden, straks eens even kijken wat we allemaal nog nodig hebben.
 
@Jet : Hahaha. Lol.
Ik ben erg benieuwd naar jullie resultaat. Weer een leuke uitdaging erbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan