BasBQ
Beef en Steak

Ikea Bror

jan1995

Vuurmaker
Berichten
66
Goedemorgen,

Mijn Grill Guru Compact zit inmiddels al een tijdje ingebouwd in de welbekende Bekvam van het Zweedse warenhuis maar nu ben ik op zoek naar wat meer werkruimte hiernaast omdat ik het toch wel heerlijk vind om buiten te zijn en wat extra werkruimte is altijd handig. Nou ben ik dat zelf dus absoluut niet, dus in plaats van zelf een tafel te bouwen viel mijn oog op de Ikea Bror, in principe een binnentafel. Zou dit buiten een beetje houden? Of zal het heel snel lelijk worden en van ellende uit elkaar vallen? Uiteraard zet ik hem na gebruik weer binnen maar mijn schuur is verder niet geïsoleerd of iets.

Wie heeft de gouden tip?
 
Je zou er ook een bekvam naast kunnen zetten
 
Bedoel je dan die roltafel?
Ik heb dat gelijkaardig van ikea in inox.
Dat zal zeker wat beter tegen vocht kunnen.
 
Op de Belgische Ikea is die Bror een hele reeks van meubels maar je zal de werktafel of de roltafel in hout bedoelen?
Er staat bij, grenen en triplex en ik vermoed dat triplex voor binnen meubels mss niet zo geschikt is? zal toch een regenbui moeten kunnen verdragen.
 
Niet heel goedkoop, maar oerdegelijk en met rvs blad en verrijdbaar. Ik heb hem zelf ook, een prima ding.
 
Ik heb een BROR voor mijn WGA, en die voldoet prima. Wel even binnen zetten idd. De triplex plaat wordt wel snel vies, en ik zit te denken om deze te vervangen voor betonplex.
 
Niet heel goedkoop, maar oerdegelijk en met rvs blad en verrijdbaar. Ik heb hem zelf ook, een prima ding.
Deze heb ik ook. Erg blij mee, handig ding en onderhoudsvrij
 
  • Leuk
Waarderingen: Ener
Ik heb een bror buiten staan naast de bbqs. Ik heb de houten plaat dik in de lak gezet toen ik m kocht. Hij staat er nu een dik jaar en voldoet prima. T hout gaat ooit wel op, maar dat vervang ik dan wel. De tafel zelf staat stevig en geeft een fijn stukje werkruimte.
 
idem heb ook de bror en de houtenplaat in de transparante lak gezet en 2x vloer tegel van 60x60 erop gezet. staat al een jaar buiten en winters onder een afdak.
 
Wellicht is dit een optie, deze word wel voor buiten verkocht. Heeft alleen geen wieltjes.
 
Laatst bewerkt:
Dank allen, de keuze is gevallen op de Bror. Nu rest mij nog een laatste vraag, wat kan ik het best gebruiken om te behandelen? Ik lees van alles over beits, lak en olie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan