BasBQ
Beef en Steak

Ikea bekvam trolley afmetingen

 

Nldrid

Tondelzoeker
Berichten
23
Ik ben op zoek naar de afmetingen van de Ikea Bekvam trolley. En met name de afmetingen tussen de poten: lengte, breedte en diameter. Wie kan mij helpen?

 
Haha.... diameter? Aan de Bekvam zit niets dat rond is. Op de wieltjes na  :p

Waar wil je het voor gebruiken? Voor de kosten van dat ding hoef je het niet te laten. Zelf bouwen gaat je meer kosten.

Maarre, alle gekheid op een stokje. Ik heb zo'n ding staan en wil best 1 of twee maten voor je nemen. Maar ik pas er voor om het hele ding op te gaan meten om een bouwtekening te genereren.
 
Het plan is om er de otp47 te gaan inbouwen. Geen idee of dit een realistisch plan is btw. @northguy ben inderdaad geholpen met maten tussen de poten en de dikte van de poten.
Dank!
 
Ik wil eerst de maten weten voordat ik dat concludeer @richard0501
Waarschijnlijk heb je gelijk, maar er is zelfs iemand die een BGE medium in de bekvam heeft ingebouwd. Ik heb dus nog een beetje hoop..
 
bekijk die foto nou is ffn en je ziet dat t blad grof geschat 3 cm oversteekt.
vul verder de rest maar in.

maar je kan m halen en weer terugbrengen.
niet geschoten is altijd mis dus zie maar..
 
Nldrid zei:
Ok dank voor de maten. Ga het wel proberen denk ik.
Lijkt me onbegonnen werk. Je haalt het hele verband uit die tafel. Je kan beter een andere tafel of trolley van Ikea misbruiken voor je plan.
 
Ik zat te denken aan een soort open voorkant en misschien de otp ietsje hoger erin. Moet er nog even een paar nachtjes over slapen.
 
Dit is het idee:
dbf61b52ed7d7f0bbc0af89a2bc9a777.jpg


Poten gaan er dan half af en de bekvam wordt dan uitgebreid met 1 of 2 uitklapbare bladen (ikea lamplig)
 
Waarom maak je zo'n ding niet zelf. Voor die 40 euro kom je een heel eind als je hout haalt bij een fatsoenlijke houthandel. (Bv Douglas hout) Kun je hem net iets groter maken en geheel naar eigen inzicht en wensen. Bovendien leuk om te doen. Houdt je van de straat😅
 
leuk idee  hier een bge medium ingebouwd in de bekvam 
18880797882_07804782a3_z.jpg
    of een otp 47 erin past weet ik niet  maar het idee is zeker leuk  ik zou als die past wel het onderstel eraf halen en em proberen aan de handvatten te bevestigen.
 
Leuk ding. Waar heb je dat rekje vandaan waar gereedschap aanhangt?

Jer76 zei:
leuk idee  hier een bge medium ingebouwd in de bekvam 
18880797882_07804782a3_z.jpg
    of een otp 47 erin past weet ik niet  maar het idee is zeker leuk  ik zou als die past wel het onderstel eraf halen en em proberen aan de handvatten te bevestigen.
 
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ver je nu bent met je plan. Waar heb je trouwens dat 3d model van die Weber gevonden?

Verstuurd vanaf mijn H30-U10 met Tapatalk

 
Ik ben nog niet begonnen helaas..  Tekening is gemaakt met Sketchup en daarin kan je de bekvam en Weber als model in vinden.


--dvd
 
Terug
Bovenaan Onderaan