BasBQ
Beef en Steak

Iemand nog ideeen voor de Pasen

 
 
 

Eddeped

Pitmaster
Berichten
770
Titel zegt genoeg. Zijn er mensen met favoriete gerechten om met de pasen te eten. Kan niet zo goed kiezen.
 
Ik ga voor haas!! :D
 
Nog niet helemaal bekend maar in ieder geval de Steven & Me Lechon Asado van deze maand en een paas pastei voor de brunch
 
Hier op verzoek spareribs, koolsla, aardappelsla en cheddar-jalape?o cornbread muffins op 2e paasdag, dan komen de kinderen en schoonzoon.
 
Eieren
 
ik kan me een recept herinneren met eieren en brood in een cupcakevorm. Ook lekker als ontbijt. Eens kijken of ik die kan vinden.
 
Eddeped zei:
ik kan me een recept herinneren met eieren en brood in een cupcakevorm. Ook lekker als ontbijt. Eens kijken of ik die kan vinden.

Toevallig heb ik dat gisteren gemaakt. Leuk hapje.
 
Hier staan BCC en ribs op het menu. Beide van beef&steak.  Ben benieuwd. 
 
Dominique zei:
Eddeped zei:
ik kan me een recept herinneren met eieren en brood in een cupcakevorm. Ook lekker als ontbijt. Eens kijken of ik die kan vinden.

Toevallig heb ik dat gisteren gemaakt. Leuk hapje.

Toevallig ik ook...  Met ei-salade gevuld... proefdraaien voor de pasen
lekker opgegeten als ontbijt en lunch. :D

 
deze ken ik niet Richard, receptje? please? voor ons allemaal?  ;)
 
Ik ga voor het beleg! Want Pasen is een ontbijt/lunch feest!
Nu ligt de kipfilet op de mini UDS om gerookt te worden.
Vervolgens gaat zaterdag ochtend de fricandeau en de black angus rosbief op de Q!
Hoogstwaarschijnlijk zal ik dan ook rond die tijd een lekker breekbrood op de Q maken, maar dat is nog optioneel..
 
bedankt voor de reacties, er gaat in ieder geval zalm op de WGA en wellicht de eggbuns.
 
Voorbereiding zijn on track:

IMG_0303_zps2d58df9d.jpg


Pasen 2014!
 
Heel fijn Marcel. Ik lig te wachten tot Verkering wakker word, zodat we gaan ontbijten. Zie ik dit..... HONGER!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan