Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smokeye zei:Ik heb gisteren ook voor het eerst MOINK ballen gemaakt. Had mij er veel van voorgesteld maar vond het niet heel bijzonder, wel lekker dat wel, maar had mij er meer van verwacht na wat ik allemaal gelezen had.
Misschien scheelt het ook heel erg dat mijn parmezaan niet meer goed was (een bos was minder groen dan de parmezaan) en ik jonge kaas heb gebruikt, dit scheelt natuurlijk weer heel erg in smaak.
Heb een whiskey bbq saus gebuikt en beuken rookhout trouwens.
![]()
Natuurlijk ga ik het nog eens proberen want het recept natuurlijk wel volgen voor de echte smaak![]()
Weber GBS 57
Rookton Albatros
Ridevi71 zei:lekker hoor. moinks zijn echt een perfecte snack, of gewoon een paar op je bord met frietjes erbij. heerlijk
@smokeye
het is natuurlijk ook een kwestie van smaak, maar ik ken werkelijk niemand die moinks niet geweldig vind. Toevallig weet ik dat zelfs onze koning WA deze ballen ook eens geproefd heeft en volgens mij smaakte ze hem goed(al zegt dat niks natuurlijk, misschien is WA geen fijnproevert
) )
Maar zoals je zelf zei: eens maken volgens recept. Dat scheelt misschien al. En anders, ach, wat maakt het uit. Genoeg andere lekkere dingen, toch?