BasBQ
Beef en Steak

Ibérico hamburger

illsn-z

Tondelzoeker
Berichten
10
Als ik snel een hamburger wilt maken haal ik mijn hamburgers bij de ambachtelijke slager. Nu ga ik even schaamteloos reclame maken (als dit niet mag hoor ik graag, ondanks dat er niet veel mensen zijn die hier naar toe zullen gaan).

joan costa.jpg


Als je ooit in Oliva (Spanje) bent kan ik je aanraden om langs deze slager te gaan. Hij maak alles zelf waaronder hamburgers, ik heb nu gekozen voor hamburgers van het ibérico varken. Als je er toch bent zou ik ook voor de gedroogde worst en sobrasada (bloedworst van chorizo) gaan. Ik dwaai af, snel terug naar de burger.

IMG-20220527-WA0000.jpg


Ik heb het op de bbq bereid met daarnaast en paar plakjes bacon en afgemaakt met manchego en brie . Eerst nog even de boordjes getoastd en belegd met sla, komkommer en tomaat. Hamburger erop en klaar. Na smaak kan er nog ketchup, mayo, aioli of cury op gedaan worden.

IMG-20220527-WA0001.jpg
 
Donders lekker broodje man , 😋
 
Die zien er echt goed uit, lijkt me heerlijk.

Heb je ook een foto van de bbq? Anders vrees ik dat hij naar de asbak verdwijnt.
 
Die zien er fantastisch uit! Lekker hoor….
 
Mooie Burgers.
Verplaatst naar de Rookkamer, zoals de titels van de forum onderdelen H&F en L&S duidelijk aangeven is een foto van het gerecht op de BBQ verplicht.
 
Mooie Burgers.
Verplaatst naar de Rookkamer, zoals de titels van de forum onderdelen H&F en L&S duidelijk aangeven is een foto van het gerecht op de BBQ verplicht.
Mijn excuses. Eerste post, zal er in het vervolg op letten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan