BasBQ
Beef en Steak

Hoi medeforumers!

F

franx

Gast
Hoi, Ik ben Franx

Sinds anderhalve maand ben overgestapt van het rommelen op een gemetselde bbq in de tuin op een weber one touch premium. Dat was voor mij de start van een nieuw tijdperk... wat kun je daar lekker op koken...

Via google kwam ik op dit forum terecht en ik vind het leuk en lekker om alle adviezen te lezen. Het water loopt me soms in de mond... Dus reden genoeg om me aan te melden.

Deze herboren BBQ hobby past overigens uitstekend bij mijn andere liefhebberijen namelijk Bierbrouwen (Dat doe ik ook in de achtertuin) en zo af en toe dj-en. Daar is de achtertuin te klein voor helaas...

Wat mij betreft is de zomer net begonnen  B-)... deze week de ecobrasa's bestellen en nog even langs de slager voor een mooi stukje vlees...

Many Grtz

Franx :D
 
hoi Franx,
welkom bij dit edele genootschap
 
Hoi Franx, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom!
 
Welkom, leuk dat bierbrouwen als hobby.
Veel van onze forumleden hebben het drinken daarvan ook als hobby.
Ik heb wel eens begrepen dat bierbrouwen 2 maanden duurt dus dat gaat niet lukken op een meeting.
Proeven daarentegen is geen enkel probleem ;) ;)
 
:)

Wat leuk om zo "warm" welkom geheten te worden ;-)

Dat bierbrouwen duurt zo'n slordige 5-6 uur... vgl slow cooking.. maar dan moet het nog een weekje (of 2) gisten en nagisten om het vervolgens te bottelen. Dan na een maand of twee is het klaar...

Ik denk dat ik de inhoud van een heineken blikje vervang door mijn eigen duvel kloon en daar de beer can chicken mee ga maken. 's wel mooi... echt alles zelluf maken...

Ik zag in de introductie trouwens dat ik vergeten was om te vertellen dat ik uit de Prinsenstad (Delft) kom en 42 jr oud ben...

Grtz Franx
 
Welkom!
 
Welkom
 
Welkom Franx
 
Terug
Bovenaan Onderaan