BasBQ
Beef en Steak

Hoi bbq-ers

Dviersel

Tondelzoeker
Berichten
1
Hoi allemaal,

Dankjewel dat jullie mij hebben toegelaten tot het forum. Wie ben ik, dat is dan weer de vraag. mijn naam is Dave van Iersel en recent heb ik een instagram pagina gemaakt als “de bakkende brabo”. Dit is een bijnaam die ik heb gekregen, omdat ik heel veel voor vrienden en familie wil koken en het dan ook leuk vindt om lekker uit te pakken. Ik ben in de keuken begonnen en als bbq had ik een Weber compact. Eigenlijk omdat ik gewoon ruimte gebrek had om iets mooiers neer te zetten en op een balkon van 2x3 is het niet handig. Maar nu sinds 3 jaar wonen we in een huis met een heerlijke achtertuin en tja nu heb ik plaats voor een mooie bastard large 2020 model. Sindsdien ben ik vanalles aan het uitproberen en omdat het altijd goed smaakt bij iedereen heeft mijn vrouw me er toe aan gezet om toch eens wat met instagram te doen. Dus vandaar mijn account daar. Ik hoop via dit forum antwoord te krijgen op de vragen die ik heb en zal ook zeker mijn ervaringen met jullie delen. Tot snel allemaal.

Groeten,
Dave van Iersel aka “de bakkende brabo”
 
Dave welkom op het Genootschap en veel plezier met je nieuwe barbecue avonturen.
 
Welkom hier op het mooie forum Dave


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Hoi Dave,
welkom bij het Genootschap
 
Hoi Dave, welkom. We zien je mooie gerechten wel verschijnen.
 
Welkom :)
 
Welkom bij het genootschap en dat je vrienden veel mogen genieten van je gerechten
 
Terug
Bovenaan Onderaan