BasBQ
Beef en Steak

Hoes voor mini-UDS

 
 

mrwolf

Pitmaster
Berichten
610
Ik ben op zoek naar een goedkope hoes voor mijn mini-UDS (60 liter vat obv een Smokey Joe). Omdat de deksel in de ton 'valt' ben ik bang dat water vrij makkelijk in de ton kan lopen met alle vervelende gevolgen van dien...

B2CE4D19-961F-48F0-853F-D0FE7A28F1B5_zpshymhfvrk.jpg

F5D0EFC5-9AA1-465D-881C-11C79608C2E5_zpstilykkfm.jpg


Nu zie ik wel hoezen van 30 euro en meer, maar dat vind ik een beetje overkill voor de UDS; heeft iemand nog een gouden tip?
 
Een vuilniszak, gebruik ik al jaren bij mijn WSM
 
mrwolf zei:
Nu zie ik wel hoezen van 30 euro en meer, maar dat vind ik een beetje overkill voor de UDS; heeft iemand nog een gouden tip?

Stukje (waterdicht) tentdoek en naaimachine? Voor het mooie nog een zoompje aan de onderkant met een stukje elastiek.
 
uipko zei:
mrwolf zei:
Nu zie ik wel hoezen van 30 euro en meer, maar dat vind ik een beetje overkill voor de UDS; heeft iemand nog een gouden tip?

Stukje (waterdicht) tentdoek en naaimachine? Voor het mooie nog een zoompje aan de onderkant met een stukje elastiek.

Mijn vrouw ziet me aankomen, die heeft nog nooit een naaimachine van dichtbij gezien, en ik ook niet :)

Die vuilniszak is misschien niet eens zo'n slecht idee, past ook wel bij het principe UDS natuurlijk :) Vanavond eens kijken of dat past qua formaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan