BasBQ
Beef en Steak

Hoe ribben onderscheiden

Een goede chef-kok proeft alles wat de pass passeert, althans een echte chef.
Likken aan alles in het zicht van de gasten scheelt wel voor de volgende keer, dan eet je waarschijnlijk alleen. Wat weer gemakkelijk is met onderscheiden wat je maakt. Maar ik bedoelde idd reepje afsnijden en proeven. Sauzen die ik hier maak proef ik ook altijd voordat het op tafel komt.

Natuurlijk proeven, maar ribs al meer gemaakt dat ik niet hoef te proeven, maar wil vooral zeker zijn dat de heel pikante niet bij de verkeerde persoon terecht komen :D
 
Ofwel snij ik aan het einde elk botje uit mekaar en gooi alles in 1 grote bak en dat voor alle 7 de ribben. Dat ze het zich maar uitzoeken :ROFLMAO:
 
@Free_ltd , het heeft even geduurd maar na een uitgebreide test is het prikkertje toch de beste optie 😁

20220507_211823.jpg


20220507_211503.jpg
 
Vaak aan de kleur dan wel geur zijn ze al te onderscheiden. Ik maak gebruik van meerde probes die verschillen in kleur en zo weet ik wie wat is,.
 
in mijn ogen is de makkelijskte manier een 2e BGE L bestellen, met op maat gemaakte keuken rond en een krijtbord, zodat je op het krijtbord kan schrijven wat op welke BGE ligt.
 
in mijn ogen is de makkelijskte manier een 2e BGE L bestellen, met op maat gemaakte keuken rond en een krijtbord, zodat je op het krijtbord kan schrijven wat op welke BGE ligt.
Jammer dat niet niet met Kamado Joe’s of Bastards werkt :LOL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan