Dat zou je denken, maar toch is het niet zo. Zo zouden meerdere dingen van de Bastard moeten passen, maar toch passen ze niet.Je kan het toch gewoon opmeten, de keuze maten staan er toch bij .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou je denken, maar toch is het niet zo. Zo zouden meerdere dingen van de Bastard moeten passen, maar toch passen ze niet.Je kan het toch gewoon opmeten, de keuze maten staan er toch bij .
Glasfiber kan, heb ik ook gedaan. Zie de 4e post van dit draadje als voorbeeldIk heb vandaag een Grill Guru Large besteld, Hornbach stopt met Grill Guru, ze gaan over op hun eigen merk Tenneker, was op zich wel een mooi ding met hele goede sluiting en glasfiber afdichting, volgens mij kun je de glasfiber afdichting trouwens ook op de Guru monteren maar dat weet iemand hier misschien wel? Ze verkopen die afdichtingen los en zijn 15 euro geloof ik..
Ik wil niet afhankelijk zijn van Hornbach dus Grill Guru, ik ben benieuwd.
Deze heb ik ook ,is echt een perfect ding ,heb er van alles al op gemaakt ,wat met een bge ook kan natuurlijk.Denk ook dat de Albert Heijn acties hier aan meewerken (en dat de Hornbach meegaat in prijs), want €599,- voor een complete Kamado incl. levering is natuurlijk geen verkeerde prijs.
Mijn Classic Large compleet met platesetter en hoes is vandaag geleverd. Voor deze chauffeur was ik nummer 4 van de dag.
Bekijk bijlage 38670
Heb je helemaal gelijk in en ook weer niet. Achteraf had ik liever een bastard gekocht. De afwerking van de bbq is een stuk netter. Ook de halve grillrooster en hoogteverstelling maken het een veelzijdigere kamado. Uiteindelijk kan je op je grillguru precies hetzelfde bereiken maar je moet er soms net iets meer moeite voor doen.Heb inmiddels een workshop gedaan en hierbij op een Bastard en een Green Egg gewerkt. Moet heel eerlijk zeggen: ik zie qua bbq'en geen meerwaarde in die peperdure kamado's. Dat zal dan echt in de garantie etc zitten, maar het bbq'en zelf voelt voor mij identiek als op mijn Grill Guru Large.
Ja qua accessoires heb je natuurlijk absoluut gelijk. Aan de andere kant heb ik inmiddels voor de Guru ook alles kunnen vinden qua halve roosters, zowel rvs als gietijzer en hittesteen. Wel van andere merken, maar gelukkig gelukt. En inderdaad, vooral de Bastard is echt prachtig. De mooiste vind ik. En de afwerking is super. Maar is alleen dat plusminus 2000€ waard? Vind ik wel duurbetaaldHeb je helemaal gelijk in en ook weer niet. Achteraf had ik liever een bastard gekocht. De afwerking van de bbq is een stuk netter. Ook de halve grillrooster en hoogteverstelling maken het een veelzijdigere kamado. Uiteindelijk kan je op je grillguru precies hetzelfde bereiken maar je moet er soms net iets meer moeite voor doen.
Je vergelijkt dan wel gelijk het duurste en nieuwste model ervan uitgaande dat je de Pro bedoelt. Als je van een wasmachine, TV, auto of wat dan ook een model koopt dat net op de markt is betaal je de hoofdprijs. Een jaar later is de prijs vaak al een stuk gedaald.Ja qua accessoires heb je natuurlijk absoluut gelijk. Aan de andere kant heb ik inmiddels voor de Guru ook alles kunnen vinden qua halve roosters, zowel rvs als gietijzer en hittesteen. Wel van andere merken, maar gelukkig gelukt. En inderdaad, vooral de Bastard is echt prachtig. De mooiste vind ik. En de afwerking is super. Maar is alleen dat plusminus 2000€ waard? Vind ik wel duurbetaald
Ik denk het niet, ik heb de GG XL bij Hornbach gekocht en alleen een kolenmand enJe vergelijkt dan wel gelijk het duurste en nieuwste model ervan uitgaande dat je de Pro bedoelt. Als je van een wasmachine, TV, auto of wat dan ook een model koopt dat net op de markt is betaal je de hoofdprijs. Een jaar later is de prijs vaak al een stuk gedaald.
Je kan natuurlijk ook de Grill Guru vergelijken met the Bastard Basic Large. Die is nieuw al voor € 950,- te koop te vinden.
Ook een Kamado Joe Classic 1 kun je voor deze prijs vinden.
Niks tegen Grill Guru of andere merken die goedkoper zijn, maar mensen vergelijk vaak het goedkoopste model van een merk met het duurste model van een ander merk. Als je een Grill Guru koopt en dan losse accessoires koopt om ook met halve roosters te werken. Ben je dan niet hetzelfde kwijt?
Dan heb je een hele scherpe aanbieding wegens uitverkoop omdat ze op een ander merk overgaan. Ik vergelijk met normale prijzen en ook geen Black Friday deals.Ik denk geen goede vergelijking, ik heb mijn GG xl bij Hornbach gekocht voor 700 euro en is compleet met regenhoes, flip grid en plate setter, ik heb wel een losse kolenmand gekocht maar voorlopig red ik me er prima mee. Dus voorlopig ben ik goedkoper uit.