BasBQ
Beef en Steak

Het ei gaf het licht

C

Coinman63

Gast
Ik ben Mario, bouwjaar 1963, dus ik ben vernoemd naar de Amerikaans/Italiaanse operatenor Mario Lanza. Vaak verhuisd, dus alle windstreken van het land gezien. Toch een Brabander in hart. Inmiddels neergestreken onder de rook van Rotterdam. Mijn vak is communicatie, mijn passie is creatie. Ik ben een hobbykok en BBQ natuurlijk al lang. Een jaar of vijf geleden kocht ik een Big Green Egg medium die ik in een tafel heb ingebouwd. Wat een openbaring! Zelfs met mijn basiskennis BBQ'en haalde ik al fantastische gerechten van het ei. Nu is mijn zwager de lokale slager, dus dat helpt wel in de aanvoer van goed vlees. Sinds de aanschaf van het ei ben ik een fan van langzame garing op lage temperaturen. Na een geslaagde pulled pork in januari! en een zeer geslaagde picanha onlangs ben ik op een niveau gekomen dat ik mijn kennis nog verder wil vergroten (en ervaringen delen) met bondgenoten.

Mijn 'gear' bestond tot voor kort uit een BGE medium ingebouwd in een tafel (inmiddels verkocht en sta op het punt een Large te bestellen), een iGrill classic, een no-name dual thermometer (van het Kookpunt in Rotterdam). Om het low en slow nog wat makkelijker te maken heb ik onlangs een Pitmaster IQ120 gekocht.
 
Welkom! Ik heb dezelfde "licht" ervaring! Hier staat naar overtreffende tevredenheid een Large in de tuin!
 
hoi Mario,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom Mario, hier een mede brabander en bezitter van BGE-L
 
Welkom hier
 
Welkom Mario, join the club!
 
Welkom Mario! Mooie intro. Gezellig om nog een enthousiaste egghead op het forum te zien.
 
Welkom hier ook een trotse bezitter van een Large
 
Welkom bij de club
 
Rookse hier Mario!! :D
 
Welkom Mario, (goed bouwjaar zie ik). Veel plezier hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan