Beef en Steak

Het BBQ Huis jubileum dag 12 oktober 2024

het b b q huis

Tondelzoeker
Het BBQ Huis, barbecue speciaalzaak in Vught viert zijn 1 jarig bestaan.

Zaterdag 12 oktober nodigen wij iedereen uit voor een hapje en een drankje in onze barbecue speciaalzaak in Vught.
Vanaf 9:00 openen wij de winkel, er zal een pitmaster aanwezig zijn om heerlijke hapjes te verzorgen. Er is ruimte om lekker te praten met andere barbecue-ers. Voor het uitwisselen van gerechten of het doen ontplooien van nieuwe vriendschappen.

Bij deze speciale dag horen natuurlijk speciale kortingen.
De kortingen zullen in onze winkel aangeduid staan op de aangegeven dag.

We hopen er met iedereen samen een leuke, culinaire en vooral leerzame dag van te maken.

Het BBQ Huis,
st-Elisabethstraat 23, 5261 VK.
In Vught.

Hoi Jeroen, reclame maken voor je eigen bedrijf staan we 1 keer toe daarna zien we dat als spam.

Ik zag dat je in je voorsteldraadje al een voorzichtige poging tot reclame plaatste. Die tellen we niet mee maar deze telt wel als reclame voor eigen parochie.

Hoi Jeroen, reclame maken voor je eigen bedrijf staan we 1 keer toe daarna zien we dat als spam.

Ik zag dat je in je voorsteldraadje al een voorzichtige poging tot reclame plaatste. Die tellen we niet mee maar deze telt wel als reclame voor eigen parochie.
Bedankt voor de mededeling, zoals ook bij het voorstellen. Wij zijn niet uit op reclame maken voor ons bedrijf. Alleen naar het delen van onze agenda voor het leren kennen van andere barbecue enthousiastelingen. Ons bedrijf loopt goed zoals het gaat en wij willen graag dit forum gebruiken om zelf nieuwe mensen en recepten te leren kennen. Wellicht komt het zo niet over zie ik nu ook wel, alleen zo is het wel bedoeld. Wij dachten ook dat de agenda hiervoor bedoeld was om aan te geven waar de leuke bijeenkomsten waren. Maar we zullen deze informatie in het vervolg niet meer delen.

Bedankt voor de mededeling, zoals ook bij het voorstellen. Wij zijn niet uit op reclame maken voor ons bedrijf. Alleen naar het delen van onze agenda voor het leren kennen van andere barbecue enthousiastelingen. Ons bedrijf loopt goed zoals het gaat en wij willen graag dit forum gebruiken om zelf nieuwe mensen en recepten te leren kennen. Wellicht komt het zo niet over zie ik nu ook wel, alleen zo is het wel bedoeld. Wij dachten ook dat de agenda hiervoor bedoeld was om aan te geven waar de leuke bijeenkomsten waren. Maar we zullen deze informatie in het vervolg niet meer delen.
Evenementen aankondigen van je eigen bedrijf dat gaat via het beheer. Dus eerst contact opnemen met het beheer.

Terug
Bovenaan Onderaan