Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn huidige heatmeter behuizing is niet meer zo recht meer, mijn vraag is of misschien iemand hier nog een 3D bestand van heeft zodat ik een nieuwe kan printen?
Hahaha die ziet er wel gehavend uit ja.. of naja goed gebruikt is misschien een betere omschrijving. Ook niet het ontwerp kunnen vinden hij heatermeter zelf?
Je kunt hem aanpassen hè. Welke heb je nodig?
Dit is trouwens puur door de zon/warmte/UV.
Vind pla niet zo leuk en ik heb hetzelfde....
Ook maar eens een nieuwe printen
Here is the newest release of the Heatermeter 3D printed case to complement the 4.2.4 boards. We've tried to push the design forward to parallel some of the tremendous progress that Bryan has made with the new boards. This case went through many behind the scenes revisions and we must thank...
Ik ben even heel onbeschoft maar trap dit oude topic even omhoog. Want ben ook op zoek naar het 3D model van deze behuizing.
Ook de mijne is zo krom getrokken als een hoepel.
En ook ik kan de juiste variant niet vinden op thingverse.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.