BasBQ
Beef en Steak

Happy birthday to Nena!!

 
 

Spiffs

Pitmaster
Berichten
627
Vandaag was Nena jarig, en uiteraard moest er taart en lunch gemaakt worden.

Wendy zorgde voor de echte prinsessen verjaardagstaart en ik had nog een charlotte taartje gemaakt.

Voor de lunch sliders pulled pork, gamba's en voor mijn veggie buddy broodje gemarineerde portobello met een knoflookmayo

IMG_5075.jpg


IMG_5059.jpg


IMG_5057.jpg


IMG_5055.jpg


IMG_5076.jpg


IMG_5078.jpg


IMG_5079.jpg


IMG_5085.jpg


IMG_5095.jpg


IMG_5090.jpg


IMG_5089.jpg


IMG_5088.jpg


IMG_5086.jpg


IMG_5084.jpg


IMG_5083.jpg


IMG_5082.jpg
 
Nena gefeliciteerd! Marc je hebt ze mooi verwend.

Twee probes in je procureur?
 
Van harte gefeliciteerd!!! En wat een feestmaal zeg!!!
 
idd Frits, 1x digiQ en 1x iGrill, gewoon om te testen.

Als experiment leek het me leuk om hem bij 75C in te pakken met allufolie en appelsap, en dan bij 86 zonder folie naar 88C te brengen, maar omdat het wat druk was vanochtend :) was ik hem vergeten en heb hem er bij 89C afgehaald, dus de bark was wat nattig. pushen ging mooi, maar denk dat ik het de volgende keer weer zonder doe.

ben helemaal vergeten om een foto van het handvat te maken..... oeps
 
Zo Marc je heb wat lekkers neer gezet.
En gefeliciteerd.
 
gefeleiciteerd Marc.
Mooie taarten en waat de bbq betreft heb je hem op zijn hollands gezegd, weer flink uit je broek laten hangen  ;)
 
Nena van harte gefeliciteerd!

Het ziet er allemaal weer fantastisch uit, zal ook vast wel lekker zijn geweest  ;)
 
Wat een prachtige taarten zeg!
 
Mooie prinsessentaart, en Nena ziet er prachtig uit. Trouwens Wendy ook, ik had haar outfit ook wel even willen zien, nu zie ik maar een glimpje.....
 
Die taarten die ik op jullie verjaardagen langs zie komen..    WOOOWWWWWWWW
 
Nena,lieve schat met je oh zo lekkere koppie,ik zou je zo willen adopteren. Van harte gefeliciteerd.
 
Gefeliciteerd en geniet er nog maar van. voordat je het weet zit je een brommertaart in elkaar te knutselen  ;D
 
Gelukkige verjaardag aan het feestvarkentje ! Met zo een mooie prinsessentaart kan de dag al niet meer stuk.

En wat er van de BBQ kwam zag er bijzonder smakelijk uit !
 
Marc,

Kun je eens uitleggen wat het voordeel is van het bereiden van garnalen in zout?

 
En helemaal over het hoofd gezien omdat het niet in Low & Slow stond (moet er toch een draai aan geven ;) ) maar hier heeft Marc toch zijn korretje verdient met de PP sliders! Gefeliciteerd!!!!
 
en zo kwam alles weer helemaal goed
 
Terug
Bovenaan Onderaan