BasBQ
Beef en Steak

Halve platesetter?

Cakr

Sprokkelaar
Berichten
29
Ik ben in het bezit van een Grill Guru Large en wil een halve maan platesetter hebben. Nou zag ik dat de Grill Guru geen halve maan platesetter in zijn assortiment heeft en vroeg ik mij af of je bijvoorbeeld die van The Bastard ook kan gebruiken. Kan iemand mij misschien helpen hiermee??

Mvg Onur
 
Ik ben in het bezit van een Grill Guru Large en wil een halve maan platesetter hebben. Nou zag ik dat de Grill Guru geen halve maan platesetter in zijn assortiment heeft en vroeg ik mij af of je bijvoorbeeld die van The Bastard ook kan gebruiken. Kan iemand mij misschien helpen hiermee??

Mvg Onur

Geen idee. Alles hangt af van de juiste afmetingen. Maar als ik het zo allemaal wat juist mee krijg, zouden veel dingen wel overeen komen.
 
Even meten is het devies of kijken bij een dealer die beide verkoopt.
 
Ik ben in het bezit van een Grill Guru Large en wil een halve maan platesetter hebben. Nou zag ik dat de Grill Guru geen halve maan platesetter in zijn assortiment heeft en vroeg ik mij af of je bijvoorbeeld die van The Bastard ook kan gebruiken. Kan iemand mij misschien helpen hiermee??

Mvg Onur
toevallig was ik op zoek naar een halve plate....die bij de Hornbach op de webside staat zijn 2 halve 44 euro ...staat dus verkeerd op webside in de doos zitten 2 halve en het vreem ....top toch
 
ok ff belangrijk om te melden: the GG is 46cm doorsnede qua grill , de bastard is 49cm. Let daar op bij het mengen van toebehoren. Dan nog het allerbelangrijkste: Slijp gewoon die steen in 2. Koop jezelf een pizza steen in de aanbieding ergens van 10euro, slijptol en klaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan