BasBQ
Beef en Steak

Hallo!

Barbeknoeier08

Tondelzoeker
Berichten
17
Hallo mede BBQ’ers,

Na al een tijdje mee te lezen moest ik mij toch maar eens aanmelden bij dit Genootschap. Mijn naam is Maarten, 41 jaar oud en sinds een halfjaar verslaafd aan de Kamado. Hiervoor al jaren plezier gehad (en nog steeds) van mijn wga maar tja.. het was tijd voor the next level. Daarnaast is pizza’s maken op de Kamado een soort hobby geworden, dat is nou eenmaal wat lastiger op de wga 😉
Ik kijk er naar uit om hier nog meer kennis op te doen en af en toe een probeersel met jullie te delen.

Laat de kolen maar branden!
Groet, Maarten
1F31E728-6D1B-49A9-B388-F65FB7BC2FFB.jpeg
2777C2F7-5931-4300-812D-DCA29D7633A7.jpeg
 
Hoi Maarten,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom!
mijn WGA gebruik ik ook nog zo veel mogelijk 😁 Mooi ding waar je ook alles op kan maken. Zelfs pizza met een 25 cm pizzasteen die ik altijd meeneem op vakantie. 😉
 
Welkom!
mijn WGA gebruik ik ook nog zo veel mogelijk 😁 Mooi ding waar je ook alles op kan maken. Zelfs pizza met een 25 cm pizzasteen die ik altijd meeneem op vakantie. 😉

Geen slecht idee voor de vakantie idd.
Doe je de steen rechtstreeks op het rooster boven de kolen of toch nog iets van een soort hitteschild er tussen?
 
Welkom bij het genootschap
Veel plezier met je hobby / pizza’s
 
Geen slecht idee voor de vakantie idd.
Doe je de steen rechtstreeks op het rooster boven de kolen of toch nog iets van een soort hitteschild er tussen?
Eén kant kolen, andere kant de steen. Dus gewoon indirect. De WGA kan je heet genoeg krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan